۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۵۲

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

بی توجهی به تولید، دلال بازی را در کشور رواج می‌دهد

بی توجهی به تولید، دلال بازی را در کشور رواج می‌دهد

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: بی‌توجهی به رفع موانع تولید، دلال بازی را در کشور رواج می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار نوروزی با نمایندگان شهرستان‌های خراسان‌جنوبی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدواریم در خردادماه با تشکیل یک دولت جوان و انقلابی برخی از موانع پیش روی کشور و مجلس برداشته شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: کشور ما در سال ۹۹ تجربیات بسیار تلخی را پشت سر گذاشت و روند پیشرفت و اقتصاد کشور به اما و اگرهای کشورهای غربی و استکباری و مذاکره با آنان کرده خورد که نتیجه آن را هم مشاهده کردیم.

عبادی ادامه‌داد: ما در آینده در انتخاب‌های خود نباید بر اساس آزمون و خطا عمل کنیم بلکه مسئولیت‌ها را بر اساس شایستگی‌ها واگذار کنیم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ۱۲ فروردین ماه و روز جمهوری اسلامی افزود: انقلاب ما انفجار نور بود ولی متأسفانه ما در حد و اندازه این انقلاب عمل نکرده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در روابط خارجی اگر کسی بر اساس صداقت با ما رفتار کند، مشکلی با او نداریم، گفت: مشکل اصلی و مهم ما فرهنگ لیبرالی است که هر جای فتنه‌ای در دنیا رخ می‌دهد ریشه آن به این تفکر برمی‌گردد.

عبادی با اشاره به نامگذاری سال به تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، بیان‌کرد: متأسفانه گاه کسی در کشور قصد سرمایه‌گذاری مفید دارد ولی در روند اداری برای او موانعی ایجاد می‌شود و در نتیجه این مانع‌ها، دلال بازی رواج پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: تولید در کشور نیز باید بر اساس برنامه ریزی‌ها انجام شود و تولید به این صورت نباشد که جوجه مرغ تولید کنیم و بعد به هزار و یک دلیل آن را زیرخاک کرده و چنین کار ناپسندی را مرتکب شویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: همچنین حل مشکل آب در خراسان‌جنوبی نیز باید با جدیت پیگیری شود.

کد خبر 5176409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha