۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۳۴

معاون پارلمانی وزیر صمت:

قوانین مزاحم صنایع حذف می شود

قوانین مزاحم صنایع حذف می شود

بهشهر- معاون پارلمانی وزیر صمت گفت: قوانین مزاحم صنایع با کمک مجلس حذف و گره گشایی می‌شود تا صنایع در سال جدید با قوت بیشتری برای تولید وارد عرصه شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دامادی عصر یکشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی بهشهر و نکا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نامگذاری سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زادیی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب، گامی برای توسعه و جهش تولید است که همگان باید در این بخش تلاش کنند.

وی افزود: حمایت، پشتیبانی و رفع موانع از تولید و تولیدکنندگان مهمترین وظیفه‌ای است که در شرایط فعلی برعهده داریم و با توجه به فرمایشات رهبری و شعار سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" همه تلاش ما برای جهش تولید باشد.

معاون پارلمانی وزیر صمت گفت: قوانین مزاحم صنایع با کمک مجلس حذف و گره گشایی می‌شود تا صنایع در سال جدید با قوت بیشتری برای تولید وارد عرصه شوند.

دامادی افزود: صنایع مختلف در کشور دارای طرفیت‌های بالقوه و بالفعل فراوانی هستند که باید با شناسایی نقاط قوت برای رفع موانع اقدام شود.

وی با اشاره به صنایع دانش بنیان با استفاده از توان داخلی و بهره مندی از توانمندی مهندسان داخلی خاطر نشان کرد: شناسایی موانع و رفع بروکراسی اداری و تلاش برای پشتیبانی از صنایع موارد مهم و ضروری در شرایط فعلی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود.

معاون پارلمانی وزیر صمت با اعلام اینکه کارهای مهمی برای سال جدید با توجه به دغدغه‌های رهبری و شعار سال در دستور کار وزارت صمت است؛ گفت: بررسی مشکلات و احصاء آن با محوریت وزارت صنعت، معدن و تجارت و با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی مانع زدایی ها در دستور کار است و برای اردیبهشت ماه خبرهای خوب و خوشی در بخش صنایع در راه است.

کد خبر 5177232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha