۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۱۳

در شبانه‌روز گذشته؛

۶۱ عضو طالبان توسط ارتش افغانستان کشته و زخمی شدند

۶۱ عضو طالبان توسط ارتش افغانستان کشته و زخمی شدند

وزارت دفاع افغانستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۶۱ نفر از اعضای طالبان توسط ارتش افغانستان در ولایت‌های ارزگان، ننگرهار و قندهار در شبانه‌روز گذشته کشته و زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع افغانستان امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در عملیات هوایی و زمینی نیروهای مسلح افغانستان علیه گروه طالبان در ولایت‌های ارزگان، ننگرهار و قندهار ۳۷ عضو این گروه کشته شدند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع افغانستان در این خصوص آمده است: در عملیات هوایی و زمینی نیروهای مسلح افغانستان همچنین ۲۴ تَن از اعضای طالبان زخمی شده‌اند.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع افغانستان، نیروهای امنیتی افغانستان در شهرستان‌های ارغنداب، شاولیکوت و ژیری در ولایت قندهار، شهرستان حصارک ولایت ننگرهار و شهرستان دهراود و ترینکوت در مرکز ولایت ارزگان علیه گروه طالبان عملیات زمینی و هوایی انجام داده‌اند.

همچنین طی یک روز گذشته ۲۴۴ حلقه مین جاسازی شده توسط شبه‌نظامیان در ولایت‌های مذکور کشف و خنثی شده است.

این در حالیست که وزارت دفاع ملی افغانستان دیروز شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود: طی ۲۴ ساعت گذشته و در جریان عملیات مشترک نیروهای امنیتی افغانستان، ۱۱۷ شبه‌نظامی طالبان در ولایت‌های قندهار، بدخشان، غزنی، هرات، هلمند، بغلان و ارزگان از پای درآمده و ۷۹ نفر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 5186703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha