کد مطلب 5187049
بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی عدل وابسته به قوه قضاییه با حضور رئیس دستگاه قضا آغاز شد.
بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی عدل وابسته به قوه قضاییه با حضور رئیس دستگاه قضا آغاز شد.
نظر شما