۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۲۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد؛

روند افزایشی میزان مبتلایان به کرونا در ایلام/شرایط وخیم است

روند افزایشی میزان مبتلایان به کرونا در ایلام/شرایط وخیم است

ایلام-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به ادامه روند افزایشی میزان مبتلایان به کرونا در ایلام، گفت: شرایط استان وخیم است.

محمد کریمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه چهارم به‌وقوع پیوسته، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با احساس مسئولیت نگذاریم کرونا بیشتر از این در سطح استان جولان دهد.

وی گفت: موج چهارم کرونا شرایط را سخت‌تر از سه موج قبلی کرده و افزایش میزان مبتلایان در روزهای اخیر در استان نشانگر این مسئله است.

کریمیان اضافه کرد: پس از پس از ماه‌ها آرامش نسبی در استان در مقایسه با آمارهای وحشتناک متوفیان ناشی از کرونا در آبانماه سال ۹۹، شاهد مرگ ۶ نفر از هم استانی‌هایمان در یک روز بودیم که برای همه ما دردناک است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: با تداوم موج چهارم و شیوع بیشتر کرونا یقیناً این آمارها افزایش خواهد یافت و بسیاری از هم‌استانی‌ها و خانواده‌ها را داغدار خواهد کرد.

وی گفت: اگر هر کدام از ما پروتکل‌های بهداشتی را به درستی رعایت کنیم، علاوه بر اینکه در راه کاهش آمار مبتلایان و قطع زنجیره انتقال بیماری گام برداشته‌ایم، بلکه از مرگ هم‌استانی‌هایمان در روزهای آینده جلوگیری خواهیم کرد.

کریمیان اضافه کرد: بنابراین با احساس مسئولیت بیشتر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سلامتی را به همدیگر هدیه کنیم و نگذاریم بیشتر از این بیماری کرونا در میان جامعه جولان دهد و قربانی بگیرد.

کد خبر 5187948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha