۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۲۰

با توجه به ترافیک رویدادها؛

نگاه ویژه فدراسیون کشتی به پشتوانه‌های آینده تیم ملی

نگاه ویژه فدراسیون کشتی به پشتوانه‌های آینده تیم ملی

فدراسیون کشتی به موازات رویدادهای پیاپی بین المللی و رسمی در سطح آسیا و جهان در سال جاری، نگاه ویژه و برنامه مدونی هم برای کشتی نوجوانان و جوانان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رویدادهای متعدد کشتی در سال جدید از جمله رقابتهای گزینشی المپیک، قهرمانی آسیا و از همه مهمتر، اجرای برنامه‌های آماده سازی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در المپیک، وقت و انرژی فراوانی از متولیان کشتی کشورمان گرفته است. طبیعتاً در سال المپیک همه چیز تحت تأثیر این رویداد بزرگ قرار دارد و متولیان فدراسیون و کادرهای فنی تیم‌های ملی در صدد مهیا کردن بهترین شرایط برای تجهیز و آماده سازی ملی پوشان هستند.

در همین راستا ممکن است این ذهنیت وجود داشته باشد که شاید بحث پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان و برنامه‌های رده نوجوانان و جوانان در سایه قرار گرفته است.

در همین راستا محسن کاوه مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد اعلام کرد: «مطمئنا باید برنامه ریزی جامعی در این رده‌ها داشته باشیم، چراکه پشتوانه خوبی در بزرگسالان نداریم و باید نوجوانان و جوانان خوبی را بسازیم.»

به گفته کاوه از چند پیشکسوت فنی و توانمندی همچون مجید ترکان، یعقوب نجفی جویباری و یدالله اعتصامی دعوت به عمل آمده تا به‌عنوان کارشناس در کنار کادر فنی، مسابقات نوجوانان و جوانان را زیر نظر داشته باشند.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد اظهار داشت: اردوهای این رده‌های سنی در خانه کشتی شهید صدرزاده که به‌زودی آماده می‌شود، تشکیل خواهد شد تا بچه‌ها مهیای حضور در مسابقات آسیایی (تیر ماه) و جهانی (مرداد ماه) شوند. البته تمرکز ما در این رده‌ها، تنها به کسب عناوین قهرمانی در آسیا و جهانی نیست، بلکه این مسابقات برای آینده کشتی ما نیز مهم و تأثیرگذار است.

کد خبر 5188969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha