۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۰۷

نماینده ولی فقیه در کردستان:

همراهی ارتش با مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد

همراهی ارتش با مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد

سنندج - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: حضور چشمگیر ارتش در مبارزات  و همراه شدن با مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در دیدار فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان اظهار داشت: همراهی ارتش با سپاه باعث پیروزی کشورمان در برابر دشمن بعثی شد و در عملیات‌های مهم مانند بیت المقدس و فتح المبین همراهی ارتش و سپاه پیروزی‌ها را رقم زد.

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: همواره ارتشیان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس با مجاهدتشان پیشرو حفظ هویت و استقلال ایران اسلامی بودند.

وی ادامه داد: بزرگانی مانند شهید صیاد شیرازی و سپهبد قرنی از جمله کسانی هستند که تلاش‌ها و ایثارگری‌های آنان در دوران دفاع مقدس و پس از آن، هیچگاه از اذهان فراموش نخواهد شد.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطر نشان کرد: در سایه این ایثارگری‌ها است که هویت، استقلال، ناموس، افتخارات، تاریخ و فرهنگ کشورمان محفوظ مانده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان همدلی و همراهی ارتش در همه صحنه‌ها افزود: ارتشی‌ها فارغ از هر عقیده‌ای با شجاعت و ایثار در برابر دشمن ایستادند و از هیچ تلاشی برای دفاع از میهن اسلامی کوتاهی نکردند.

امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، روز ۲۹ فروردین را به نام روز ارتش نامگذاری کردند.

کد خبر 5191089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha