۲۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۰۲

مدیر ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

ثبت ۱۴ مورد فوت براثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته کرمانشاه

ثبت ۱۴ مورد فوت براثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ثبت ۱۴ مورد فوت براثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته کرمانشاه خبر داد.

سارا شاه آبادی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متأسفانه در شبانه روز گذشته ۱۴ نفر از هم استانی‌ها به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا فوت کرده‌اند و مجموع جان‌باختگان کرونا از یک هزار و ۵۹۹ نفر گذشت.

وی افزود: با توجه به اوج گرفتن بیماری کرونا در استان کرمانشاه و افزایش تعداد مبتلایان و موارد بستری در هفته جاری شاهد افزایش تعداد موارد فوتی براثر ابتلاء به کرونا در استان خواهیم بود.

مدیر گروه آموزش و ارتقا سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: هنگامی که در ایام تعطیلات نوروزی مسافرت‌ها و دورهمی‌ها شکل می‌گیرد سبب انتقال ویروس کرونا در بین افراد جامعه می‌شود و بعد از ۲ هفته تعداد مبتلایان کرونا افزایش پیدا می‌کند.

شاه آبادی با اشاره به میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان کرمانشاه بیان کرد: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بین مردم استان کرمانشاه به کمتر از ۶۰ درصد کاهش پیدا کرده است و سهل انگاری و ساده انگاری در مقابل ویروس کرونا سبب تقویت زنجیره انتقال کرونا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی گرفته و از ترددهای غیرضروری در شهر و دورهمی‌ها خودداری کنند تا پیک چهارم کرونا هر چه سریع‌تر پایان پیدا کند.

کد خبر 5191631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha