۲۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۰۲

طی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون؛

۲۷ بیمار کرونایی جدید در اسلامشهر بستری شده اند

۲۷ بیمار کرونایی جدید در اسلامشهر بستری شده اند

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر از بستری شدن ۲۷ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همکاری مردم اسلامشهر در اجرای محدودیت‌های کرونایی در پیک‌های قبلی این بیماری کم نظیر بوده اظهار داشت: از زمان اعلام وضعیت قرمز در شهرستان و آغاز اعمال محدودیت‌های کرونایی همراهی قابل قبولی از سوی مردم و مشاغل مختلف شاهد نبودیم.

فرماندار اسلامشهر گفت: در ۲۴ ساعت اخیر ۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا از جمله ۲ کودک ۶ ساله و یک روزه در مراکز بیمارستانی شهرستان بستری شده اند.

وی با بیان اینکه هدف از اعمال محدودیت‌ها حفظ سلامتی مردم است گفت: نیازمند همراهی بیشتر مردم و کسبه هستیم و اگر مردم کمک نکنند وضعیت قرمز شهرستان و روند صعودی بستری‌ها و فوتی بهبود نخواهد یافت.

وی در پایان عنوان داشت: شرایط ناپایدار و خطرناکی در زمینه ابتلاء به ویروس کرونا در شهرستان وجود دارد و با توجه به اینکه ظرفیت تخت‌های بیمارستانی شهرستان و شهر تهران رو به پایان است از مردم عزیز اسلامشهر درخواست داریم تا نهایت دقت را در رعایت الزامات بهداشتی داشته باشند.

مرسلپور با بیان اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی میزان بستری‌ها و فوتی‌ها افزایش پیدا خواهد کرد اظهار داشت: از همه مردم می‌خواهیم رعایت پروتکل‌ها را بیش از پیش در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 5192274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha