۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸

امام جمعه بیله‌سوار:

دوقطبی‌سازی کاذب دیپلماسی_میدان چهره واقعی خائنان نظام را رو کرد

دوقطبی‌سازی کاذب دیپلماسی_میدان چهره واقعی خائنان نظام را رو کرد

بیله‌سوار - خطیب جمعه بیله‌سوار گفت: عزت و عظمت سردار دل‌ها با دوقطبی سازی کاذب دیپلماسی_ میدان نه تنها کاسته نشد بلکه چهره واقعی برخی خائنان نظام را هم آشکار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی_ سیاسی جمعه این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، از زحمات و عنایات تمامی مسئولان کشوری، استانی و منطقه‌ای در قضیه تصویب کلیات منطقه آزاد تجاری در مجمع تشخیص مصلحت نظام تقدیر و تشکر نموده از مجمع نمایندگان استان اردبیل خواست نسبت به رعایت انصاف و عدالت «با توجه به مؤلفه‌ها و پتانسیل‌های موجود» در اختصاص مرکزیت منطقه آزاد تجاری به شهرستان مرزی بیله سوار اهتمام جدی داشته باشند.

وی در ادامه از خیرین منطقه، سپاه ناحیه بیله سوار و عموم مردم شهرستان مرزی بیله سوار در بحث کمک‌های مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر نموده این طرح را نمونه بارز مدیریت اسلامی دانست.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه گفت: روز جهانی قدس، روز اعلام همبستگی دنیا با مردم مظلوم فلسطین است که انشا الله طبق وعده صادق رهبر معظم انقلاب به زودی شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی بوده و مردم مظلوم فلسطین برای همیشه از شر این رژیم کودک کش خلاص خواهند شد.

حجت‌الاسلام عزیزی به فرمایشات مقام معظم رهبری که به مناسبت بزرگداشت مقام معلم از رسانه‌های ملی و شبکه‌های مجازی پخش گردیده بود اشاره و اضافه کرد: بازی کردن مسئولین در زمین دشمن و دوقطبی سازی در ایام نزدیک به انتخابات پیش رو توسط مسئولین، از خطرات و آسیب‌های جدی است که باید مردم و خود مسئولان دقت و اهتمام لازم را داشته باشند.

وی سردار سلیمانی را نماد قهرمان فرا ملی معرفی نموده و گفت: عزت و عظمت سردار دل‌ها با دوقطبی سازی کاذب دیپلماسی_ میدان نه تنها کاسته نشد بلکه چهره واقعی برخی خائنان نظام را به رخ مردم کشید و آشکار نمود.

امام جمعه بیله سوار در پایان گفت: دشمن در این ایام، تنها و تنها، درصدد سناریوسازی، توطئه چینی و راه انداختن کمپین‌های مختلف برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات پیش رو است ولی مردم ما با بصیرت و حضور حداکثری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ پای صندوق‌های رأی مثل گذشته تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی نموده و ثابت خواهند کرد در تمامی صحنه‌ها پشت ولایت و نظام ایستاده اند.

کد خبر 5206340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha