۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۱۰

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ وبلوچستان:

خدمات هلال احمر اطلاع رسانی شود/ لزوم تشویق مردم برای همکاری

خدمات هلال احمر اطلاع رسانی شود/ لزوم تشویق مردم برای همکاری

زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان زاهدان گفت: خدمات ارائه شده از سوی هلال احمر در طول سال اطلاع رسانی شود تا مشوقی برای همکاری بیشتر مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در نشست مشترک با مدیر عامل و جمعی از معاونین جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با تبریک سالروز تأسیس جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: در اختیار داشتن آمار و گزارش دقیق از آخرین وضعیت جمعیت هلال‌احمر استان و مقایسه آن به نسبت میانگین کشوری می‌تواند مبنای پیگیری‌ها در مرکز کشور و تبدیل به نقشه راهی برای رفع کاستی‌ها شود.

وی افزود: نیاز است تا جمعیت هلال‌احمر در کنار استفاده از ظرفیت‌های مردمی از ظرفیت خیران نیز در جهت توسعه اقدامات و خدمات مد نظر استفاده کند و این مهم نیازمند تهیه سند مکتوب و آمایشی از وضعیت فعالیت هلال‌احمر در سیستان و بلوچستان است.

علیرضا میربهاالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با به عملکرد سال گذشته این مجموعه اظهار داشت: اعضای جمعیت هلال‌احمر استان ۱۸ هزار نفر و تعداد داوطلبین بیش از ۱۶ هزار نفر مشتمل بر ۳۰۰ تیم عملیاتی و ۲۸ پایگاه است.

کد خبر 5207471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha