۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۴۷

فرمانده انتظامی ایلام:

کاهش تصادفات در ایلام حاصل همکاری پلیس با نیروهای امدادی است

کاهش تصادفات در ایلام حاصل همکاری پلیس با نیروهای امدادی است

ایلام-فرمانده انتظامی ایلام گفت: کاهش تصادفات در جاده های استان ایلام حاصل همکاری پلیس با نیروهای امدادی از جمله هلال احمر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل جمعیت هلال احمر استان با تبریک روز جهانی هلال احمر اظهار کرد: ۱۸ اردیبهشت ماه یادآور ایثار و فداکاری انسان‌هایی است که خواهان انجام کارهای خدا دوستانه و خدمت به هم نوعان خود هستند.

وی افزود: کارکنان جمعیت هلال احمر در ایام مختلف سال و در مواقع حوادث دوشادوش نیروی انتظامی در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: با انتشار ویروس منحوس کرونا در سراسر جهان و ایران، جمعیت هلال احمر در کنار نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف از جمله وردی شهرها در جهت پیشگیری از این ویروس منحوس به صورت شبانه روز پای کار بودند.

وی با اشاره به کاهش ۶۷ درصدی تصادفات جاده‌ای در استان ایلام تصریح کرد: رسیدن به نقطه مطلوب در هر اموری نیازمند مشارکت و همکاری است و کاهش تصادفات جاده‌ای در سطح استان نشان از همکاری خوب نیروهای امدادی با پلیس را دارد.

سردار القاصی مهر در بخش دیگر از سخنان خود به نقش مهم آموزش، در مواقع امداد رسانی در حوادث تاکید کرد و بیان داشت: مرحله کمک رسانی در حوادث اگر به طور صحیح انجام نگیرد، صدمات حوداث چند برابر خواهد شد و اقدام به موقع نیروهای امدادی می‌تواند مصدوم را از مرگ حتمی نجات داده و یا از بروز حوادث بعدی مصون نگه دارد.

کد خبر 5207881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha