۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۱۶

گل محمدی:

داوری جای سوال دارد!

داوری جای سوال دارد!

اصفهان - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به داوری بازی سپاهان و پرسپولیس اعتراضاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مصاف با سپاهان اظهار کرد: در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و مستحق گرفتن سه امتیاز بودیم و موقعیت‌های خیلی خوبی هم در نیمه اول داشتیم، همین طور نیمه دوم و می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

وی افزود: فکر می‌کنم بعد از گل یک مقدار از موقعیت‌هایی که می‌شد استفاده کرد و به گل برسیم به راحتی گذشتیم و فکر کنم باید تصمیمات بهتری در حمله می‌گرفتیم و فکر می‌کنم نزدن گل دوم ما دلیل مساوی شدن بازی بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: واقعاً به بچه‌هایم افتخار می‌کنم، با آن شرایط سخت که در باشگاه‌های آسیا داشتند و بعد از آن قرنطینه که داشتند خیلی خوب تمرکز داشتند و انگیزه بالایی داشتند که بازی را ببرند و به تک تک بچه‌ها خدا قوت می‌گویم.

وی اضافه کرد: حیف بود زیرا می‌توانستیم این بازی را با اختلاف گل ببریم ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد و بالاخره فوتبال است و فکر می‌کنم ۱۰-۱۵ دقیقه آخر داوری هم تحت تأثیر قرار گرفت و حتی در نیمه اول می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد و هم خطاهایی که برای حریف خیلی راحت گرفت برای ما جای سوال دارد.

گل محمدی گفت: در هر صورت به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم فکر می‌کنم در مجموع بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم به خصوص تیم ما که از بازی‌های خوب را انجام داد و مستحق سه امتیاز بودیم و این اتفاق نیفتاد.

وی بیان کرد: ما امروز دو سه مصدوم دادیم و هیچوقت به بازیکنانم نمی‌گویم اتلاف وقت کنند و این در ذات بازیکنان ما نیست و تا آخرین لحظه تلاش کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اتفاقات قبل از بازی و مسیر هتل باعث بروز مشکلاتی شد زیرا بالاخره ما نیز انسان هستیم و تحت تأثیر این اتفاقات تلخ قرار می‌گیریم و طبیعی است بازیکن تحت تأثیر بازی می‌کند ولی می‌دانم همه بازیکنان در دو تیم رفاقت دیرینه دارند و این مشکلات طبیعی بود.

کد خبر 5208284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha