۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۵۷

عزیزی خادم عنوان کرد

توسعه فوتبال بانوان جزو اولویت ماست/ واکنش به خبر حضور برانکو

توسعه فوتبال بانوان جزو اولویت ماست/ واکنش به خبر حضور برانکو

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد توسعه فوتبال بانوان در رده های مختلف جزو اولویت های اصلی فعالیت های پیش روی این فدراسیون خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب الدین عزیزی خادم عصر امروز چهارشنبه در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تیم ملی بزرگسالان خیلی اهمیت دارد. فدراسیون های قبلی هم دغدغه رفتن به جام جهانی را داشتند. چیزی که ما را خیلی خوشحال می کند و تاریخ هم به قضاوت خواهد نشست این است که زمانی که خواستند از ما یاد کنند از فدراسیونی یاد خواهند کرد که به فوتبال بانوان توجه ویژه ای داشته است. خانم موسوی که عضو هیات رئیسه است مصمم است که برای بانوان کار کند.

وی ادامه داد: با حفظ کرامت انسانی و شان و جایگاه و منزلت بانوان و در راستای نگاه حرفه ای به فوتبال سعی می کنیم که قدم های مهم و موثری برداریم. مطمئن باشید که این فدراسیون در حد توان و بضاعتش برای بانوان قدم برخواهد داشت. فدراسیون نوپا است و مشکلات عدیده ای دارد با این حال فعالیت فوتبال بانوان آغاز شده است.

عزیزی خادم در مورد بازی کردن تیم ملی فوتبال بانوان در ورزشگاه آزادی گفت: این موضوع در حد گفتمان است. امیدوارم که این شرایط فراهم شود. ورزشگاه آزادی که فقط متعلق به آقایان نیست و بانوان هم باید بتوانند از آن استفاده کنند اما واقعیت این است که این مجموعه در اختیار شرکت توسعه و تجهیز است. با این حال در این راستا تلاش می کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر این که آیا با کادر فنی و سرمربیان تیم های ملی بانوان قرارداد رسمی بسته خواهد شد یا روند گذشته ادامه خواهد داشت گفت: این که در گذشته چه اتفاقی رخ می داده است را نباید توجه کرد. ما اعتقاد داریم وقتی مربی صلاحیت دارد و فدراسیون اعتماد می کند قراردادش امضا خواهد شد. اعضای کادر فنی هم باید دیده شوند.

عزیزی خادم در مورد واکسیناسیون تیم ملی بانوان نیز گفت: امروز این پیشنهاد را به من دادند که حتما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد که بانوان هم واکسن دریافت کنند.

عزیزی خادم در مورد دلایل انتخاب کادر فنی تیم های بانوان و ملاک های این انتخابات گفت: سوابقی که از مربیان وجود داشت در هیات رئیسه مورد بررسی قرار گرفت و انتخاب شدند. اگر مربی دیگری هم باشد که کارنامه موفقی داشته باشد پس از بررسی های لازم وارد مجموعه خواهد شد. فضا برای همه باز است تا بیایند و به فوتبال بانوان کمک کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت همکاری قنبرزاده با این فدراسیون گفت: ایشان در حال انجام وظایفش هست و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.

وی در مورد آخرین وضعیت پرونده فدراسیون فوتبال و شستا نیز گفت: تیم حقوقی ما به اندازه کافی در این مورد صحبت کرده است. امیدوارم آن چیزی که به نفع فوتبال است رقم بخورد.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران در مورد این که آیا صحبتی برای حضور برانکو در تیم ملی صورت گرفته است گفت: این حرف رسانه هاست و صحبتی در این مورد نشده است.

کد خبر 5210930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha