۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

ارتقای همکاری نخبگان حوزوی با مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی

ارتقای همکاری نخبگان حوزوی با مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی

قم- مسئول رسانه ای مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی دفتر قم از برگزاری نشست «ارتقای همکاری نخبگان حوزوی با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی حوزه تولید و زیربنایی» خبر داد.

احسان باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری نشست «ارتقای همکاری نخبگان حوزوی با مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه تولید و زیربنایی» خبر داد.

مسئول رسانه‌ای مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی دفتر قم با اشاره به اینکه این برنامه در ادامه سلسله نشست‌های علمی گذشته این دفتر است، گفت: این نشست علمی با حضور رفیعی آتانی قائم مقام مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، رهایی معاون زیربنایی و شاهانی معاون تولید مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و با حضور بیش از ۴۰ استاد نخبه حوزه علمیه و دانش آموخته دانشگاهی برگزار خواهد شد.

باقری هدف از این نشست را بحث و تبادل نظر میان مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با فضلای نخبه حوزویِ دانش آموخته دانشگاهی دانست و تاکید کرد: در این نشست علمی در خصوص چگونگی ورود عالمانه نخبگان حوزوی و بررسی نظرات کارشناسی نسبت به طرح‌ها و لوایح مرتبط با موضوعات تولیدی و زیربنایی در مجلس شورای اسلامی، بحث و تبادل نظر خواهد شد.

گفتنی است؛ این نشست عصر پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰ در سالن همایش امام علی (علیه السلام) واقع در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی قم، برگزار می‌شود.

کد خبر 5215741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha