۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹

استاندار خوزستان:

مشکل خاصی در خصوص روغن و شکر در خوزستان وجود ندارد

مشکل خاصی در خصوص روغن و شکر در خوزستان وجود ندارد

اهواز- استاندار خوزستان گفت: در خصوص کالاهای اساسی مشکل خاصی در خوزستان وجود ندارد اگر چه در نحوه توزیع شاید مشکل وجود داشته باشد اما از نظر میزان کالا مشکلی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر قاسم سلیمانی دشتکی پیش از ظهر امروز یکشنبه در بازدید از انبارهای کالاهای اساسی، کارخانجات تولید روغن و صنایع جانبی مستقر در اداره کل بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی (ره) که با حضور «بابک دین پرست» معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار استان به طور هفتگی برگزار می‌شود و در این ستاد کمیته‌های مختلفی تشکیل شدند و در رده بعدی این ساختار نیز گروه‌های نظارتی شامل بازرسان اصناف، تعزیرات و صمت و در کنار آنها دادستانی و بسیج نیز حضور دارند.

استاندار خوزستان افزود: برای برخی از کالاهای اساسی همچون سیمان عرضه و فروش جدیدی در سطح شهر ایجاد شده و به طور دقیق قیمت‌ها را آنالیز شدند و با این کار قیمت به حدود ۳۶ هزار تومان رسید؛ بنابراین تلاش می‌شود که این ثبات در قیمت تداوم داشته باشد تا کالاها در اختیار مردم قرار داده شود.

وی با بیان اینکه مردم در خصوص تهیه مرغ نیز مشکل داشتند، یادآور شد: کمبود این کالا در ماه رمضان امسال وجود داشت اما اکنون با بهره‌برداری از جوجه ریزی های صورت گرفته و همچنین کاهش مصرف نسبت به ماه مبارک رمضان و واردات از استان‌های دیگر و نظارت قوی‌تری که صورت گرفت، وضعیت این کالا در خوزستان بهبود یافته و با ثبات شده است.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: در ارتباط با شکر، روغن و سایر کالاها نیز مشکل خاصی در خوزستان وجود ندارد گر چه در نحوه توزیع شاید مشکل وجود داشته باشد اما از نظر میزان کالا مشکلی نیست.

کد خبر 5218446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha