۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۳

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

دعوت رئیس بسیج جامعه زنان کشور از دختران برای شرکت در انتخابات

دعوت رئیس بسیج جامعه زنان کشور از دختران برای شرکت در انتخابات

رئیس بسیج جامعه زنان کشور از زنان و دختران جامعه خواست تا برای تاثیر گذاری در سرنوشت کشور، در انتخابات پیش رو شرکت کنند.

مینا بیابانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: حضرت معصومه به جهت پرهیزگاری و تقوای خود لقب معصومه را از سوی امام رضا (ع) دریافت کردند. بسیاری از علما در زمان زیارت این بانو به احترام ایشان با پای برهنه وارد حرم می‌شدند و ایشان از جهت علمی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار بودند.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: شخصیت با کرامت حضرت معصومه می‌تواند بهترین الگو و سرمشق برای دختران جوان و زنان ما باشد و امیدوارم دختران جوان ما با الگو گرفتن از این بانوی بزرگوار بتوانند به جایگاهی که شایسته آن هستند برسند.

بیابانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: طی چند روز آینده با امر مهم و سرنوشت سازی برای کشور مواجه هستیم. لذا از همه دختران به ویژه دختران جوان رأی اولی و زنان ایرانی می‌خواهم برای نقش آفرینی در سرنوشت کشور و اثر گذاری در کشور، با شور و شوق و امید به ایجاد تحول و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی در انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات مسیر شکل گیری آینده ایران به سمت پیشرفت و تحول است. در همین راستا هر رأی می‌تواند در سرنوشت آینده کشور تأثیر گذار باشد. به امید آنکه در ۲۸ خرداد ماه همچون دوره‌های گذشته شور و افتخار دیگری را رقم بزنیم و این افتخار با حضور بانوان که همواره در رویدادهای کشور نقش مؤثری داشته‌اند، رقم بخورد.

کد خبر 5233092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha