۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۸

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

مردم ما زمان شناس هستند/ مشارکت در انتخابات اصلی مهم

مردم ما زمان شناس هستند/ مشارکت در انتخابات اصلی مهم

میامی- امام جمعه کالپوش با بیان اینکه در فرصت باقی مانده تا انتخابات باید حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح را داشته باشیم، گفت: مردم ما زمان‌شناس هستند و می‌دانند که امروز حضورشان مهم است.

حجت‌الاسلام اسماعیل بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در این فرصت باقی مانده تا انتخابات مردم باید با حضور حداکثری و انتخاب اصلح به میدان بیایند، خاطر نشان کرد: حضور پای صندوق‌های رأی فرقی ندارد که این جناح باشد یا آن جناح، چرا که ما مردم را عالمان غیر متهتک می‌دانیم و به آنها امید داریم و قطعاً ادامه راه برای ما پر از امید است البته که مردم ما زمان شناس هستند و خداوند برای مشارکت حداکثری به یاری قلوب می‌آید.

وی با بیان اینکه فرصت‌ها مثل ابر زود گذر و به فرموده پیامبر اکرم (ص) باید آن را غنیمت بشماریم چرا که خیلی زود دیر می‌شود و اگر متوجه آن نباشیم فرصت خدمت گذاری به پایان خواهد رسید، گفت: حضرت علی (ع) فرمودند: «دو شخص کمر من را شکستند یکی عالمی است که از انجام گناه ترسی ندارد و نادانی که اهل عبادت است».

جریان شناسی عالمان

امام جمعه کالپوش با اشاره به جریان شناسی عالمان متهتک و اینکه اینها چه کسانی هستند، افزود: در کلام امامین انقلاب اسلامی ببینید که عالم متهتک «اهل هتک به فرموده امام علی (ع) را کسی می‌داند که عالم است و حقیقت را می‌داند اما آن را کتمان می‌کند و ضد حقیقت صحبت می‌کند» عالمان متهتک در لسان مبارک امام صادق (ع) به کسی گفته می‌شود که از رسوا شدن باکی ندارد طبیعتاً کسی که از رسوا شدن، ترسی نداشته باشد، از انجام هیچ خطا و گناهی ابایی ندارد. چنین افرادی، با اعمال ناشایسته خود، موجب بدبینی مردم نسبت به علم و دین می‌شوند، و آنان را دین‌گریز می‌کنند.

بهرامی تصریح کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود فرمودند اگر دشمن برجام را پاره کند ما آتش می‌زنیم برخی تصور می‌کنند برجام تنها یک تکه کاغذ است و در مجلس عنوان شد که آن را آتش خواهیم زد نقل است که معظم‌له پس از شنیدن این اظهار نظر از شدت عصبانیت یک‌ساعتی را قدم زدند تا آرام گرفتند زیرا می‌دانند که منظور ایشان از آتش زدن چیست و درک برخی مسئولان در آن حد نبوده و نیست حال باید پرسید آن کسی که اینگونه پاسخ رهبری را می‌دهد عالم بود یا جاهل؟ آیا این عالم متهتک نیست؟

وی با اشاره به سخنان مسئول دیگری از جمهوری اسلامی که در فضای انتخابات علت عدم پیروزی دیپلماسی را جبهه مقاومت معرفی کرد، اظهار داشت: کسانی که این سخنان را می‌گویند آیا عالمان متهتک به حساب نمی‌آیند؟

کد خبر 5233530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha