۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۱۹

جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:

دشمن از ایجاد یک دولت جوان و انقلابی ترس دارد

دشمن از ایجاد یک دولت جوان و انقلابی ترس دارد

اهواز- جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: دشمن از این می ترسد که یک دولت جوان، انقلابی، پای کار و جهادی منتخب شده و سد مستحکمی در مقابل آنها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نعمت الله باقری شامگاه یکشنبه با تبریک به بسیج رسانه خوزستان بابت کسب مقام اول کشوری اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن سرسختی داشتیم، دشمن قدری مثل شوروی و آمریکا داشتیم که تا قبل پیروزی بر سرزمین ایران مسلط بوده و هر کاری مه می‌خواستند نیز انجام می‌دادند.

وی با اشاره به اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرمایه‌های بسیاری از ایران به یغما رفت، افزود: در حال حاضر شعار «نه- شرقی- و- نه- غربی- جمهوری اسلامی» امام راحل به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی به وقوع می‌پیوندد؛ دشمنان در سال‌های گذشته در حوزه سخت بسیار اقدام کرد به طور مثال از جنگ هشت ساله‌ای که با حمایت بسیاری از کشورها به ایران تحمیل شد تا جنگ نفت‌کش‌ها و هدف قرار دادن هواپیماهای مسافربری که به صورت مستقیم در برابر ایران قرار گرفته و از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند.

جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ هشت ساله و با از دست دادن ۲۷۰ هزار شهید و بدون واگذاری یک وجب از خاک ایران پیروز شدیم؛ بیش از پنج میلیون مترمربع سرزمین داشتیم که بعد از قراردادهای مختلف قطعات بسیاری از آن به دشمنان داده شد.

سردار باقری با اشاره به اینکه اجازه استفاده از خاک ایران به نفع عراق و کویت را از سوی آمریکا ندادیم، یادآور شد: عملیات جنگ ۱۱ روزه بیت المقدس نیز اروپا به همراه برخی کشورهای عربی و حتی اسرائیل به دست و پای ایران افتادند که به آنها کمک کنند تا از این جنگ خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه شعار «نه- به- انتخابات» دشمن برای هدفی به اسم انتخابات برای براندازی نظام و انقلاب است، بیان کرد: دشمن از جنگ سخت به جنگ ادراکی و شناختی و عملیات روانی آمده و تاکتیک خود را تغییر داده است؛ همچنین در حوزه جنگ نرم نیز متناسب با اوضاع جامعه عمل می‌کند و امروز برای دلسردی مردم از حضور در انتخابات فعالیت می‌کند.

جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص روی کار آمدن دولت جوان، انقلابی با کار جهادی، عنوان کرد: دشمن از این می ترسد که یک دولت جوان، انقلابی، پای کار و جهادی منتخب شده و سد مستحکمی در مقابل آنها باشد؛ همچنین دشمن می‌خواهد که شرایط به شکل جامعه فعلی باشد و معیشت مردم را نیز هدف قرار داده است.

اهمیت رسانه در انتخابات

سردار باقری با اشاره به اینکه رسانه یکی از مهم‌ترین ابزارهای عملیات روانی است، ادامه داد: امروزه فضای مجازی پیشتاز همه مدل‌های تبلیغاتی است؛ ابزار اطلاع‌رسانی یک دورانی دود و آتش بود تا پیام و خبررسانی شود ولی امروزه شیوه‌های اطلاع‌رسانی تغییر کرده است.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان ایران در بیش از ۱۵۰ رسانه خارجی و بین المللی برای نهادینه‌سازی شعار «نه- به- رأی- دادن» تصریح کرد: در حوزه عملیات روانی به جای اینکه باید آفندی باشیم ولی همیشه نقش‌آفرینی پدافندی داریم، یعنی بعد از انجام اقدامات دشمن و اثرگذاری به دنبال مقابله هستیم و این اشکال باید برطرف شود.

جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه پیش‌بینی، پیشگیری، مقابله، ترمیم و بازسازی چند اقدام مهمی است که هنگام بروز بحران باید انجام شود، گفت: نباید به دشمن اجازه ورود و اقدام دهیم که بعد بخواهیم مقابله کنیم چون فعالیت‌های دشمن قطعاً نه بر افراد آگاه بلکه بر عوام جامعه در حوزه داخلی و خارجی اثر می‌گذارد.

سردار باقری با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن برای بی‌نتیجه جلوه دادن رأی دادن مردم و همچنین مهندسی انتخابات، اظهار کرد: دشمنان به دنبال این هستند که حضور پای صندوق‌های رأی را کاهش دهند تا از این طریق مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند یا تضعیف کنند؛ بخشی از مردم شاید همچون ما در حوزه معیشت نگرانی دارند ولی نباید فراموش کنیم که همین مردم هر زمان که باید از جمله مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی حضور باشکوهی داشتند تا دشمنان ایران ناامید شوند.

وی بیان کرد: یکی از استان‌هایی که از سوی دشمنان به ویژه کشورهای عربی مورد هجمه قرار می‌گیرد، خوزستان است؛ تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی با سیل عظیم جمعیت برگزار شد چون مردم هرچند در برخی زمینه‌ها ناراضی باشند ولی همواره نسبت به این نظام، انقلاب و ولایت اعتقاد دارند.

جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در پایان تأکید کرد: رسانه در حوزه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و نظامی باید ایفای نقش کند.

کد خبر 5234081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha