۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸

مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه:

۱۳۶ باب مدرسه با مشارکت خیرین در کرمانشاه در حال ساخت است

۱۳۶ باب مدرسه با مشارکت خیرین در کرمانشاه در حال ساخت است

کرمانشاه- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان کرمانشاه گفت: ۱۳۶ پروژه مدرسه سازی شامل ۴۰۰ کلاس درس در این استان با مشارکت خیرین در دست ساخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرزبان نظری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری بیست و ششمین رویداد جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳۶ پروژه مدرسه سازی شامل ۴۰۰ کلاس درس در این استان در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه ایران قوی نیازمند مدرسه قوی است که خیرین قوی را نیز در کنار خود دارد، افزود: ۱۱۰ باب مدرسه معادل ۹۰ درصد از مجموع پروژه‌های در دست اجرا با مشارکت خیرین در حال ساخت است که نشان از اهمیت مقوله مدرسه سازی برای خیرین در این استان است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان کرمانشاه گفت: از سال ۱۳۹۶ تا به امروز ۵۲۹ تعهد منجر به تفاهم‌نامه با اعتبار سه هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی در راستای ساخت مدرسه با خیرین به امضا رسیده است.

نظری تصریح کرد: تنها در سال ۱۴۰۲ با مشارکت خیرین تعداد ۱۰۴ مدرسه با اعتبار ۷۳۰ میلیارد ریالی در این استان در دست ساخت و تکمیل است که برای سال جاری نیز مشارکت یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی هدف‌گذاری شده است‌.

وی تعداد خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه را ۴۲۶ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۶۸ نفر آقا، ۷۶ نفر خانم و ۸۲ مورد نیز مجامع و دستگاه‌های حقوقی هستند.

نظری با تقدیر از فعالیت‌های خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه بیان کرد: در این راستا هر ساله جشنواره‌ای به منظور تکریم و پاسداشت مقام خیرین مدرسه ساز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسم فردا مصادف با ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

نظری با تاکید بر اینکه خیرین مدرسه ساز پیشران ایران قوی هستند، خاطرنشان کرد: این جشنواره در راستای تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های خیرین مدرسه ساز در کرمانشاه است.

کد خبر 6107480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha