۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۵۷

فرماندار پیشوا:

جرایم انتخاباتی در پیشوا تا صدور آرای قضائی پیگیری می‌شود

جرایم انتخاباتی در پیشوا تا صدور آرای قضائی پیگیری می‌شود

پیشوا- فرماندار پیشوا با تاکید بر اینکه فعالیت‌های تبلیغاتی زیر ذره‌بین عوامل نظارتی است،‌ گفت: جرایم انتخاباتی کاندیداها در پیشوا تا صدور آرای قضائی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی عصر سه شنبه در نشست کمیته حقوقی و امحاء ستاد انتخابات شهرستان پیشوا اظهار داشت: از زمان شروع مهلت قانونی تبلیغات شوراهای اسلامی، شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان پیشوا افزایش یافته است.

وی گفت: از تمامی نامزدهای شوراهای اسلامی و حامیان آنها که تا به امروز کمک کردند تا تبلیغات انتخاباتی در یک فضای پرشور و قانون مدارانه پیش برود، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

عباسی با بیان اینکه قانون، موارد مجاز و غیرمجاز تبلیغات را به روشنی بیان کرده و زوایای کار را برای کاندیداها مشخص نموده است افزود: جلسات آموزشی ویژه داوطلبان شوراهای اسلامی با حضور مسئولان قضائی، نظامی و انتظامی و هیئت‌های اجرایی و نظارت برگزار و بایدها و نبایدهای تبلیغاتی برای آنان تبیین شد.

فرماندار پیشوا عنوان داشت: اگر کاندیدایی از قانون تمرد می‌کند، این موضوع نمی‌تواند مجوزی برای قانون‌گریزی دیگر کاندیداها باشد و کمیته حقوقی و امحاء ستاد انتخابات شهرستان پیشوا با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی بدون هیچ تعارف و تبعیضی، با جرایم انتخاباتی برخورد می‌نماید و خوشبختانه دستگاه قضائی و ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی نیز در کنار ستاد انتخابات است و همه اقدامات کاندیداها زیر ذره‌بین عوامل نظارتی قرار دارد و باید اعلام کنیم که با برگزاری انتخابات، پرونده جرایم انتخاباتی بسته نخواهد شد و این جرایم تا صدور آرای قضائی پیگیری می‌شود.

کد خبر 5235879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha