۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۴

در ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی خراسان‌جنوبی مطرح شد؛

اختصاص شعبه سیار برای بیماران کرونایی/رعایت پروتکل‌های بهداشتی

اختصاص شعبه سیار برای بیماران کرونایی/رعایت پروتکل‌های بهداشتی

بیرجند- پیش بینی شعبه سیار برای رای گیری بیماران کرونایی و برنامه ریزی برای رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای در ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی خراسان‌جنوبی مطرح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یدالله وحدانی‌نیا پیش از ظهر چهارشنبه در ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همبستگی اجتماعی زمانی مستحکم می‌ماند که شهروندان از زیر بار مسئولیت سیاسی و اجتماعی شانه خالی نکنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی بیان‌کرد: امیدواریم با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری با مشارکت حدأکثری در انتخابات ریاست جمهوری عزت و سربلندی را برای کشورمان رقم بزنیم.

وحدانی نیا ادامه‌داد: شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر پوچی و بی اعتباری دموکراسی غربی به ویژه از نوع آمریکایی‌اش را نشان خواهد داد.

عباسعلی ملکی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در خراسان‌جنوبی هزار و ۲۴ شعبه أخذ رأی پیش بینی شده است، گفت: تلاش کرده‌ایم با همکاری اداره کل ارتباطات خراسان‌جنوبی مشکل را در شعبی که احتمال بروز اشکال ارتباطی در برگزاری انتخابات الکترونیکی وجود دارد را برطرف کنیم.

وی بیان‌کرد: ما برای انتخابات الکترونیکی در بیرجند ۱۱۵ شعبه أخذ رأی و ۳۴۸ صندوق الکترونیکی پیش بینی کرده‌ایم و همچنین ۹۰ دستگاه احراز هویت پشتیبان در نظر گرفته شده است.

سعید برقی، معاون سیاسی فرماندار بیرجند نیز در این جلسه گفت: تدابیری برای رأی دادن بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است و در این راستا بیماران کرونایی برای رأی دادن از ساعت ۱۰ تا ۱ بعد از ظهر روز جمعه می‌توانند به پارک خانواده بیایند که یک شعبه سیار أخذ رأی در آن محل خواهد بود.

وی اظهار کرد: اطلاع‌رسانی به بیماران کرونایی در این زمینه به صورت پیامکی خواهد بود.

معاون سیاسی فرماندار بیرجند با تأکید بر اینکه جا به جایی برخی شعب اخذ رأی که فضای مناسبی نداشتند در دستور کار قرار داده شد، گفت: برخی شعب نیز برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فضای باز منتقل شدند تا مردم با آرامش خاطر در انتخابات شرکت کنند.

علی محمدزاده، رئیس پلیس فتای خراسان‌جنوبی نیز در این زمینه با اشاره به بیش از ۳۰۰ هشدار آموزشی در حوزه انتخابات در فضای مجازی گفت :۱۵ جلسه نیز با ادمین‌های کانال‌ها و سایت‌های خراسان‌جنوبی داشته‌ایم تا تذکرات و راهنمایی‌های لازم صورت گیرد.

وی یادآور شد: بعد از شروع تبلیغات شور و شوق انتخاباتی علاوه بر فضای حقیقی در فضای مجازی نیز گسترش یافت و خوشبختانه مسئله خاص و بحرانی نداشته‌ایم.

کد خبر 5236276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha