۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸

فرماندار لامرد اعلام کرد؛

افزایش ۳۵ درصدی اعتبارات شهرستان لامرد

افزایش ۳۵ درصدی اعتبارات شهرستان لامرد

لامرد - فرماندار لامرد گفت: اعتبارات سال ۱۴۰۰ شهرستان لامرد ۳۵درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شبانی نژاد پیش از ظهر دوشنبه در جمع بخشداران و مدیران اجرایی شهرستان گفت: اعتبارات شهرستان لامرد در سر فصل‌های نفت و گاز ۲۷ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان، در بخش استانی ۵ میلیاردو ۵۹۰ میلیون تومان و در بخش توازن ۱۳ میلیاردو ۴۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

شبانی نژاد گفت: کل اعتبار شهرستان لامرد در کمیته برنامه ریزی ۱۴۰۰ معادل ۴۶ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است.

فرماندار لامرد گفت: این اعتبارات بر اساس نیاز و اولویت در اختیار دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار می‌گیرد ومدیران اجرایی باید نسبت به فرایند موافقت نامه و انتخاب پیمانکاران دقت کنند تا اعتبارات شهرستانی در مرکز استان بلوکه نشود.

حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد همچنین در جمع مدیران اجرایی شهرستان لامرد با اشاره به انتخابات پرشور ۲۸ خردادماه امسال و حضور ۷۴ درصدی لامردی‌ها پای صندوق‌های رأی گفت: منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا از فرصتی که نظام اسلامی با رأی مردم برای آنها ایجاد کرده استفاده کنند تا زمینه خدمت رسانی بیشتر برای مردم فراهم شود.

شبانی نژاد همچنین با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان لامرد گفت: همکاری خوب مردم و مسئولان در هفته گذشته که با تعطیلی هفت روزه اصناف در شهرستان همراه بود موجب شد تا جامعه متوجه خطر جدی کرونا در شهرستان باشد که امیدواریم همشهریان عزیز با عدم برگزاری تجمعات در جشن‌های عروسی و دیگر تجمعات از شیوع دوباره این ویروس جلوگیری کنند.

فرماندار لامرد از اعضای شورای تأمین شهرستان برای اجرای مصوبات ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

کد خبر 5250939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha