۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۷

ثبت نام المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو تمدید شد

ثبت نام المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو تمدید شد

ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد ثبت نام در دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو تا ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد به درخواست پژوهشسراها و دانش‌آموزان علاقمند، ثبت نام در دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو تا ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

تاکنون ۱۱ دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو برگزار شده است و دوازدهمین دوره المپیاد در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و هماهنگی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار می‌شود. این المپیاد به تایید بنیاد ملی نخبگان نیز رسیده است و مدال‌آوران از جوایز و امتیازات بنیاد بهره‌مند خواهند شد.

به دانش‌آموزانی که موفق به کسب مدال طلا ‌شوند جوایز نقدی شامل سه میلیون و پانصد هزار تومان از سوی ستاد نانو و یک میلیون و پانصدهزار تومان از جانب بنیاد ملی نخبگان اهدا می‌ شود.

همچنین به برندگان مدال نقره دومیلیون و پانصد هزار تومان از جانب ستاد نانو و یک میلیون تومان از جانب بنیاد ملی نخبگان تعلق می‌گیرد و برای آورندگان مدال برنز یک میلیون و پانصد هزار تومان از جانب ستاد نانو و پانصد هزار تومان از طرف بنیاد ملی نخبگان به عنوان جایزه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5251027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha