۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۹

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر:

موج عظیمی برای گرامیداشت غدیر ایجاد شده است

موج عظیمی برای گرامیداشت غدیر ایجاد شده است

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه همه مردم می‌خواهند در تبلیغ، تبیین و تعمیق غدیر خدمت کنند، گفت: موج عظیمی برای گرامیداشت غدیر ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد بین‌المللی غدیر، حجت الاسلام کاظم صدیقی پیرامون طرح ملی نذر علوی، اظهار داشت: کار غدیر و جشن‌ها و برنامه‌های امامت و ولایت و امیرالمومنین علیه السلام روز به روز در حال گسترش است.

وی افزود: موج عظیمی برای گرامیداشت غدیر و ترویج معرفت و محبت نسبت به مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام شکل گرفته که بسیار مبارک است.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر پیرامون بیانیه بنیاد درباره کمک‌های مردمی برای گسترش فعالیت‌های غدیری، بیان داشت: مردم ولایتمدار ما همه می‌خواهند در این برنامه‌ها غدیری مشارکت کنند. گاهی خود مستقیماً اقدام می‌کنند و گاهی از چگونگی همکاری خود با بنیاد بین‌المللی غدیر سوال می‌کنند. لذا افتتاح این حساب از سوی بنیاد به این منظور بوده است.

حجت الاسلام صدیقی افزود: بنیاد از این منابع برای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و یا مناسک غدیری نظیر اطعام استفاده خواهد کرد. مردم به هر میزان در طرح نذر علوی مشارکت داشته باشند مورد رضایت امیرالمومنین (ع) خواهد بود.

کد خبر 5267504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha