۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۳۹

مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

بیش از ۲۰ هزار فرهنگی البرز دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

بیش از ۲۰ هزار فرهنگی البرز دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

کرج - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: ۲۰ هزار و ۲۸۲ نفر از فرهنگیان استان البرز دز اول واکسن کرونا را در مراکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان دریافت کردند.

سالار قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین آمار واکسیناسیون فرهنگیان استان البرز اظهار کرد: روند واکسیناسیون فرهنگیان استان به خوبی پیش می‌رود و امیدواریم به زودی بتوانیم دز واکسن کرونا را به این قشر تزریق کنیم.

وی بیان کرد: تا ۲۳ مرداد، ۲۰ هزار و ۲۸۲ نفر از فرهنگیان استان البرز دز اول واکسن کرونا را در مراکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان دریافت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز متذکر شد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ۳۳ هزار نفر از فرهنگیان استان شامل معلمان رسمی، معلمان مدارس غیردولتی، نیروهای اداری و … باید واکسینه شوند که تا کنون ۶۰ درصد افراد دز اول واکسن را دریافت کردند.

کد خبر 5281327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • معلم IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
      0 0
      چرا اموزش و پرورش برنامه ای برای واکسن جاماندگان نداره خیلی ها مشکل داشتن و نتونستن تزریق کنند و عده ای هم تازه از کرونا نجات پیدا کردن و نمیتونن تزریق کنن ،خواهشا اینو از دوستان اموزش و پرورش در میان بگذارید تا راه حلی برای تزریق این افراد پیدا کنند