۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷

اعلام زمان ثبت نام پذیرفته شگان آزمون ورودی ارشد دانشگاه معارف

اعلام زمان ثبت نام پذیرفته شگان آزمون ورودی ارشد دانشگاه معارف

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی اختصاصی کارشناسی‌ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه معارف اسلامی در رشته‌های «مدرسی معارف اسلامی» و «توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی» (ورودی مهرماه ۱۴۰۰) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی اختصاصی کارشناسی‌ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه معارف اسلامی در رشته‌های «مدرسی معارف اسلامی» و «توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی» (ورودی مهرماه ۱۴۰۰) برادران و خواهران می‌بایست پس از آماده کردن مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام، در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ به سامانه ثبت‌نام غیرحضوری دانشگاه معارف اسلامی (گلستان) مراجعه و مدارک لازم را مطابق با فایل راهنما، بارگذاری و اطلاعات مورد نظر را تکمیل کنند.

بدیهی است عدم مراجعه و بارگذاری مدارک در سامانه ثبت‌نام غیرحضوری (گلستان)، در تاریخ مقرر، به منزله انصراف از شرکت در دوره تلقی گردیده و فرد بعدی جایگزین خواهد شد و هیچ‌گونه اعتراضی در این زمینه پذیرفته نخواهد بود.

پذیرفته شدگان از مراجعه حضوری به دانشگاه اکیداً خودداری کنند، دانشگاه تا ۵ شهریور ۱۴۰۰ تعطیل است پذیرفته شگان در صورت داشتن هر گونه سوال یا درخواست، از این تاریخ به بعد تماس حاصل کنند.

ثبت‌نام در این مرحله به صورت مشروط بوده و ثبت‌نام نهایی منوط به اعلام نظر نهایی گزینش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و احراز سایر شرایط است.

شروع کلاس‌ها، از تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ است و عدم حضور دانشجو در کلاس (حضوری یا مجازی، مطابق با دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا)، غیبت محاسبه خواهد شد. پذیرفته شدگان برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

کد خبر 5281709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha