۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶

نماینده ولی فقیه در گیلان: 

تولید محتوای متنوع در مورد زندگینامه شهدا ضروری است

تولید محتوای متنوع در مورد زندگینامه شهدا ضروری است

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر تولید محتوا در بخش‌های مختلف زندگی نامه‌های شهدا، گفت: باید به صورت جدی در این زمینه کار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر یکشنبه در نشست کنگره هشت هزار شهید استان گیلان، با بیان اینکه این کنگره فاخر است، اظهار کرد: کنگره هشت هزار شهید گیلان یکی از برنامه‌های ارزشمند و بی نظیر استان گیلان است که ثمرات گوهرباری برای گیلانیان دارد.

وی با اشاره به دستاوردهای مهم برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان، افزود: تبیین، اندیشه و انتقال دستاوردها و میراث ارزشمند دفاع مقدس به نسل‌های آینده از مهم‌ترین اهداف این کنگره است

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه احیای ارزش‌های ملی و مذهبی ریشه در تاریخ ایران اسلامی و بشر دارد، گفت: مردم دنیا اسطوره‌ها و نمادهای ملی خود را پاس نگه می‌دارند و بر ما وظیفه و تکلیف است تا فرهنگ، منش و روش شهدا را زنده نگه داریم.

آیت الله فلاحتی با تصریح بر اینکه مردم را متذکر ایام الله کنید، بیان کرد: در ایام الله، خداوند برکات و نعمات خود را در جامعه افزون می‌کند می‌بایست این ایام را احیا کنیم و به دیگران متذکر شویم.

وی با اشاره به نگاه ویژه امامین انقلاب نسبت به شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنها، افزود: در اکثر صحبت‌های امامین انقلاب یاد و خاطره شهدا و ایثارگران مورد تاکید بوده و زنده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شهدا با خونشان اسلام را زنده کردند، تاکید کرد: باید با جان و دل در زنده نگه داشتن یاد و خاطرشان در میدان باشیم.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر تولید محتوا در بخش‌های مختلف زندگی نامه‌های شهدا، بیان کرد: در تولید محتوای زندگی نامه شهدا، ایثارگران و خانواده این عزیزان کوشش فراوان شود.

وی اضافه کرد: از فیلم، کتاب و شعر گرفته تا فعالیت‌های رسانه‌ای می‌بایست در بخش شهدا و ایثارگران به جد تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه کنگره هشت هزار شهید گرانقدر گیلان، گفت: در برگزاری کنگره به کسانی در این حوزه مسئولیت دهید که جنگ را لمس کرده و در این حوزه باورمند باشند.

فلاحتی با تصریح بر اینکه اسطوره‌ها را به صورت واقعیت بیان کنید نه افسانه‌ای، تاکید کرد: برای حفظ ارزش‌های ملی و مذهبی از هیچ کوششی دریغ نکنید.

وی خاطرنشان کرد: زیربنای این حرکت بزرگ را محکم کنید و حرکت خود را با زیربنایی فوق قوی آغاز کنید.

کد خبر 5281745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha