۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۸

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

برنامه‌های «عبدالملکی» منجر به تحول در وزارت کار می‌شود

برنامه‌های «عبدالملکی» منجر به تحول در وزارت کار می‌شود

اردبیل - رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با انتخاب «عبدالملکی» به‌عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تلفیق عمل‌گرایی با روحیه جهادی شاهد تغییر و تحولات خوبی در این وزارت خواهیم بود.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جزئیات جلسات کمیسیون اجتماعی با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: بعد از جلسات فشرده و کارشناسی با حجت‌الله عبدالملکی در کمیسیون اجتماعی مجلس و ارائه برنامه وی در خصوص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، می‌توان امیدوار بود که با کار جهادی شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این وزارتخانه خواهیم بود.

وی با اشاره به ایجاد تحول در وجهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور گفت: تحولات خوبی در مسیر وزارت کار بوده و امید می‌رود با مساعدت نهادهای ذی‌ربط بتوان مرتبه کار و رفاه عمومی در کشور را نسبت به ادوار گذشته و دولت‌های قبلی بهبود بخشید.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین به فعالیت و سابقه عبدالملکی اشاره و خاطرنشان کرد: با اعتماد به کابینه دولت سیزدهم و تلفیق روحیه جهادی، تخصص‌محوری و عمل‌گرایی می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات خوب در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور باشد.

کد خبر 5283023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      0 0
      کاملا موافقم