۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۰۳

علیزاده در موافقت با وزیر پیشنهادی امور خارجه:

«امیرعبداللهیان» در مذاکره کردن اقتدار دارد

«امیرعبداللهیان» در مذاکره کردن اقتدار دارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیرعبداللهیان در مذاکرات خود اقتدار داشته است، گفت: مذاکرات او در بغداد نشان می‌دهد در مذاکره بسیار مسلط است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن علیزاده در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت امورخارجه اظهار داشت: امیر عبداللهیان مدیر شایسته و موفقی است که کار در وزارت امورخارجه را از رده پائین آغاز کرده و سوابق حرفه ای و اجرایی وی نشان می دهد که مدیری پلکانی است نه آسانسوری.  

وی بیان کرد: امیرعبداللهیان توانست دیپلماسی پارلمانی را فعال کند و توجه به دیپلماسی انقلابی، تحول خواه و عزتمندانه در برنامه های وی کاملا بارز است.

نماینده مردم سپیدان در مجلس تصریح کرد: امیرعبداللهیان وعده داده است که افرادی شایسته را برای سفارتخانه ها و ماموریت های خارجی انتخاب کند. انتصاب دستیاران ویژه در زمینه اقتصادی هم از جمله برنامه هایی است که وزیر پیشنهادی امورخارجه در دستور کار خود دارد.

علیزاده ادامه داد: امیر عبداللهیان وعده داده است که در روز اول کاری خود ستاد ویژه مقابله با کرونا را در وزارت امورخارجه تشکیل دهد تا از ظرفیت این وزارتخانه برای رفع مشکل واردات واکسن استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه لازم است وزارت خارجه ما از برجام نافرجام به وزارتخانه ای در تراز انقلاب تفسیر شود، تصریح کرد: امیرعبداللهیان همواره مواضع عزتمندانه و مقتدرانه در مذاکرات با طرف های خارجی داشته است؛ در مذاکره کردن اقتدار دارد. امروز اتاق های فکر بسیار کثیف که توسط منافقین و سرویس های جاسوسی تشکیل شده است تا فضایی را علیه عبداللهیان ایجاد کنند.

نماینده مردم سپیدان در مجلس گفت: ما از امیرعبداللهیان انتظار داریم که عزت و اقتدار را در عرصه سیاست خارجی به کشور بازگرداند، دیپلماسی ذلت را به دیپلماسی عزتمندانه تبدیل کند و همچنین از طریق محاکم بین المللی خونخواه شهید حاج قاسم سلیمانی باشد تا عوامل ترور این شهید بزرگوار محاکمه شوند.

کد خبر 5286592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha