۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۴۸

به مناسبت هفته دولت؛

۳۴ پروژه در شهرستان جم افتتاح شد/ آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح

۳۴ پروژه در شهرستان جم افتتاح شد/ آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح

بوشهر- به مناسبت هفته دولت، ۳۴ پروژه در شهرستان جم افتتاح و همچنین عملیات اجرایی ۱۰ طرح آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان جم اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی ۴۴ پروژه در شهرستان جم هستیم.

وی از افتتاح ۳۴ پروژه با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان جم خبر داد و اضافه کرد: همچنین عملیات اجرایی ۱۰ پروژه دیگر نیز با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان آغاز شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: پروژه ساختمان اداری و پست امداد گاز انارستان در زمینی به مساحت ۵۲۰ متر مربع و اعتبار سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی با اشاره به افتتاح مسکن نیازمندان با اعتبار هر واحد ۱۲۰ میلیون تومان در شهرستان جم افزود: سهمیه مسکن کمیته امداد شهرستان جم ۳۲ واحد است که امروز پنج واحد تحویل شد.

گراوند با اشاره به افتتاح چمن مصنوعی حاجی آباد با ۱۲ میلیارد ریال و خانه ورزش روستایی بابا مبارکی در زمینی به مساحت ۳۳۰ متر مربع با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار افزود: عملیات اجرایی روشنایی ورزشگاه جم با ۳۵ میلیارد ریال و عملیات ساخت چمن مصنوعی انارستان با اعتبار ۳۱ میلیارد ریال آغاز شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جم بیان کرد: ناحیه صنعتی جم قابلیت پذیرش ۴۰ واحد صنعتی و ۶۰ واحد صنفی را دارد. ناحیه صنعتی جم در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شماری از پروژه‌های عمرانی شهرستان جم به مناسبت هفته دولت به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار بوشهر و شماری از مدیران کل استانی برگزار شد.

کد خبر 5291245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha