۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۳۳

به مناسبت دهه فجر؛

۱۰۳ پروژه در شهرستان کنگان افتتاح یا آغاز شد

۱۰۳ پروژه در شهرستان کنگان افتتاح یا آغاز شد

بوشهر- به مناسبت دهه فجر ۱۰۳ پروژه با اعتبار ۸۵۰ میلیارد تومان در شهرستان کنگان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی کنگان با تبریک دهه مبارک فجر به اهالی کنگان اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های شهرستان کنگان تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته که بخشی از طرح‌ها امروز افتتاح شده و چندین طرح نیز در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: امروز شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه دهه مبارک فجر در شهرستان کنگان هستیم که امیدواریم مورد رضایت مردم این شهرستان قرار بگیرد و طرح‌هایی که آغاز شده در زمان مقرر تکمیل شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در زمینه‌های مختلف اجرایی شده است، بیان کرد: ۷۹ پروژه افتتاحی است که تکمیل شده و ۲۴ پروژه هم عملیات اجرایی آنها شروع شده است.

فرماندار شهرستان کنگان نیز اظهار داشت: امروز با حضور استاندار بوشهر و به مناسبت دهه فجر در شهرستان کنگان ۱۰۳ پروژه با اعتبار ۸۵۰ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

سید علی پاک‌نژاد با اشاره به افتتاح مدرسه شهید ابراهیم یگانه بندر سیراف افزود: دبستان ۱۲ کلاسه شهید ابراهیم یگانه با زیربنای دو هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در بندر سیراف افتتاح شد. این پروژه از محل کمک مالی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه انرژی پارس احداث شده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن شهر بنک خبر داد و بیان کرد: عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن شهر بنک در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع شامل ۲۰ بلوک و ۸۰ واحد ۸۱ مترمربعی آغاز شد.

فرماندار کنگان از آغاز عملیات اجرایی دو پروژه برق رسانی در کنگان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی بهسازی پایه‌های فرسوده پست‌های برق کنگان با هفت میلیارد ریال در محل ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت کنگان و توسعه و افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت کنگان با ۹۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی با اشاره به افتتاح چمن بزرگ مصنوعی بنک اظهار داشت: پروژه چمن بزرگ مصنوعی بنک در زمینی به مساحت ۸۰۳۰ متر مربع با اعتبار ۳۹ میلیارد ریال افتتاح شد.

پاک‌نژاد تصریح کرد: رونمایی از طرح اشتغال و خودکفایی از دیگر برنامه‌ها بود که به نمایندگی از طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی کمیته امداد استان، از شش هزار و ۷۰۰ طرح با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شهر بنک رونمایی شد.

وی اضافه کرد: افتتاح و بهره برداری از ۷۰۰ بسته مسکن در استان شامل احداث، تعمیر و بازسازی منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد استان با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان از این تعداد ۱۰۸ واحد در کنگان به بهره برداری می‌رسد.

وی از اهدای هزار و ۵۰۰ فقره جهیزیه و هدیه به داماد به ۱۵۰۰ نفر از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و افزود: عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح بی بی حبش کنگان با ۲۵ میلیارد تومان آغاز شد از این رقم ۱۵ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به کنگان اختصاص می‌یابد.

کد خبر 5139010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha