۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۳۶

با هنرمندی ستار هشیاری‌پور؛

«سماع سه تار» شنیدنی شد/ یک فانتزی برای سه تار

«سماع سه تار» شنیدنی شد/ یک فانتزی برای سه تار

«سماع سه تار» عنوان یکی از تازه‌ترین قطعات بی‌کلام در حوزه موسیقی ایرانی است که با هنرمندی ستار هشیاری‌پور پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

ستار هشیاری‌پور نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود بیان کرد: سماعِ سه تار یک فانتزی برای سه تار و گروه بود که متاسفانه با شرایط موجود به تک نوازی بسنده کردم. این در حالی است که به دلیل استقبال شنوندگان به زودی این قطعه با سه تار و عود به صورت تصویری تقدیم مخاطبان می‌شود.

وی افزود: متأسفانه در این پاره از زمان همه درگیر دیدن هستند تا شنیدن موسیقی و ما هم ناچاریم تا جایی که به چارچوب‌های هنر و شخصیت خودمان ضربه نزنیم تابع باشیم تا لااقل همین مقدار اندک مستمع را نگه داریم.

«سماع سه تار» شنیدنی شد/ یک فانتزی برای سه تار

این نوازنده اصفهانی گفت: «سماع سه تار» در دستگاه نوا با نگرشی وسیع‌تر ساخته شده چه از لحاظ فرم آهنگسازی چه از نظر آکوردهای اجرا شده و اینکه فواصل به صورت تامپره اجرا شده تا با سازهای جهانی هم قابل اجرا باشد. امیدوارم مورد پسند و استفاده هنرجویان قرار گیرد.

هشیاری‌پور درباره فعالیت‌های آتی خود اظهار کرد: بعد از ماه صفر آلبوم «دشت عاشقی» شامل ۹ تراک ارکسترال به آهنگسازی و تنظیم و ترانه‌های بنده و صدای احمد کامیار روانه بازار موسیقی خواهد شد.

کد خبر 5298869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha