۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۴۶

معاون استاندار مرکزی:

وجود استثنا در واکسیناسیون کارگران منصفانه نیست

وجود استثنا در واکسیناسیون کارگران منصفانه نیست

اراک- معاون استاندار مرکزی گفت: واکسیناسیون کارکنان و کارگران برخی صنایع نفتی در صورتی که کارگران مجموعه‌های دیگر واکسینه نشده‌اند نوعی ناعدالتی را در دید کارگران ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی ظهر شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا استان اظهار کرد: خرد جمعی به این رسیده است که رفتار ویروس همچنان غیرقابل پیش بینی است و اگر این نکته بدیهی را بپذیریم اقدامات و تصمیمات متفاوتی اتخاذ می‌کنیم.

وی ادامه داد: در کشور پنج پیک تجربه شده است و تعدادی از هموطنان‌مان را از دست داده‌ایم، جامعه تاب و تحمل ادامه این روند را ندارد چه تضمینی وجود دارد که پیک ششم را تجربه نکنیم؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزیت صریح کرد: با وجود اینکه در قله پیک پنجم هستیم، مجدداً درگیر عادی انگاری شده‌ایم، دوباره ماسک‌ها کنار گذاشته است و در واقع منتظریم که پیک ششم را داشته باشیم و این رفتار عقلانی نیست.

اکرمی گفت: کارمندان دولت در کرونا، کمترین خسارت مالی را متحمل شدند و انتظار می‌رود کارمندان نقش ممتازتری در این حوزه داشته باشند و با رعایت پروتکل‌ها در محل کار حاضر شوند تا امور دچار اخلال نشود.

وی ادامه داد: اکرمی با بیان اینکه با روند در پیش گرفته شده، دورنمای واکسیناسیون در کشور بسیار امیدوارکننده است، اما ضابطه تدوین شده باید جامع و مانع باشد و دائماً نباید تغییر یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار کرد: متأسفانه استثناهایی را شاهد بودیم، اینکه پرسنل پالایشگاه و پتروشیمی واکسینه می‌شوند، اما پرسنل آلومینیوم واکسینه نمی‌شوند نوعی ناعدالتی را در دید کارگر ایجاد می‌کند به همین دلیل پیشنهادات و برنامه‌ها باید درگیر استثناها نباشند، هرچند که در طول یکی دو ماه آینده در بحث واکسن به نقاط قابل اعتماد می‌رسیم.

کد خبر 5302039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha