۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲

در سامانه قرآن لند؛

دوره‌های آموزشی غیرحضوری فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی غیرحضوری فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود

از مهمترین برنامه این دوره‌ها کلاس صوت و لحن تخصصی ویژه قاریان و حافظان ممتاز خواهران و برادران است که توسط داور و قاری بین المللی استاد اطهری فرد، سه شنبه ها از ساعت ۲۱ تا ۲۳ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره‌های غیرحضوری آموزش قرآن کریم در رشته‌های مختلف در سامانه قرآن‌لند این مرکز در حال برگزاری است.

از مهمترین برنامه این دوره‌ها کلاس صوت و لحن تخصصی ویژه قاریان و حافظان ممتاز خواهران و برادران است که توسط داور و قاری بین المللی استاد اطهری فرد، روزهای سه شنبه از ساعت ۲۱ تا ۲۳ برگزار می‌شود.

در این دوره، آموزش تئوری از کتاب هنر تلاوت استاد شاه میوه انجام می‌شود و پس از آن بررسی تلاوت دانشجویان و آموزش نغمات و الحان مختلف صورت می‌گیرد.

از دیگر کلاس‌های در حال برگزاری آموزش تخصصی وقف و ابتداء کاربردی توسط سعید رحمانی در روزهای پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۱۷ تا ۱۹ ویژه برادران است.

در بخش خواهران تجوید تخصصی ویژه قاریان و حافظان ممتاز توسط استاد محبوبه کاتب داور بین المللی تجوید روزهای یکشنبه ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

برگزاری جلسه حفظ و تثبیت تخصصی قرآن کریم خواهران توسط داور بین المللی استاد صریحی نژاد، روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ از دیگر دوره‌هایی ست که فرهنگسرای قرآن برای آموزش غیرحضوری شهروندان عزیز درنظر گرفته است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن واحد آموزش ۵۵۷۸۸۵۳۴ تماس گرفته و یا به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای قرآن به نشانی quranfarhangsar و یا سامانه قرآن لند مراجعه نمایند.

کد خبر 5303757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha