۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۱۷

رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۶۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد

 ۶۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از شش هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل صبح سه شنبه در سیصد و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه از خردادماه امسال تاکنون شش هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۱۸۵ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است، تاکید کرد: از این تعداد واحدهای تولیدی دریافت کننده تسهیلات بانکی ۵۸ واحد به ارزش پنج هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۱۲۷ واحد به ارزش حدود ۵۶۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه از سوی دیگر در قالب تسهیلات رونق تولید سال جاری تاکنون ۳۸۲ واحد تولیدی صنعتی معدنی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از دو هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال به ۵۲ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی و زیربنایی شش واحد تولیدی صنعتی استان بررسی شد، تاکید داشت: از آبان ماه سال گذشته تا کنون، ۴۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار که در این جلسات مشکلات ۱۴۲ واحد تولیدی بررسی و برای رفع موانع موجود ۱۰۰ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

تشنه دل افزود: طی این مدت، ۷۵ جلسه در مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان برگزار شده تا مشکلات ۲۳۲ واحد مورد بررسی و ۲۹۰ مصوبه برای مانع زدایی این واحدهای تولیدی تصویب شود.

کد خبر 5304400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha