۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷

استاندار سیستان و بلوچستان:

مشکلات سیستان و بلوچستان با اولویت‌بندی طرح و پیگیری شود

مشکلات سیستان و بلوچستان با اولویت‌بندی طرح و پیگیری شود

زاهدان - استاندار سیستان وبلوچستان گفت: برای تسریع رفع مشکلات استان در حوزه های مختلف باید آن ها را با اولویت‌بندی مطرح و به صورت جدی پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در نشست با رئیس کل دادگستری و مدیران شورای قضائی استان اظهار داشت: برای رفع بهتر و سریع‌تر مسائل و مشکلات مردم، دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف، باید مشکلات با اولویت‌بندی مطرح و پیگیری شود.

وی با بیان اینکه سازمان‌های قضائی و نظارتی تا کنون در ارائه خدمت هرچه بهتر به مردم همکاری قانونمند خوبی با بدنه اجرایی استان داشته‌اند؛،افزود: مردم با اعتقاد راسخ نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پای انقلابشان ایستاده‌اند، لذا باید با هم‌افزایی و تلاش بیشتر، اجازه ندهیم تا دشمن با سیاه‌نمایی باعث ناامیدی آنان شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه فضاها و ساختمان‌های معطل مانده و مازاد دستگاه‌ها با ساز و کار قانونی در اختیار سایر سازمان‌ها و بخش‌ها قرارگیرد؛ ادامه داد: برخی از این ساختمان‌ها و سوله‌ها می‌تواند با ساز و کارهای قانونی به اماکن آموزشی، ورزشی، فرهنگی و یا کاربری مورد نظر سیستم‌های قضائی و نظارتی تبدیل شود.

رئیس کل دادگستری استان هم در این جلسه به تشریح خدمات و مسائل دستگاه قضا و سازمان‌های زیر مجموعه آن در استان پرداخت.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صبوری، همراهی و پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است که مسئولین باید این فرصت را برای خدمت و رفع مشکلات آنان، قدر بدانند.

کد خبر 5308144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha