۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۱۴

رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۲۰۰ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

۲۰۰ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: از خردادماه امسال تاکنون تسهیلات رونق تولید به ۲۰۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل صبح سه شنبه در سیصد و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری درباره تسهیلات رونق تولید، بیان کرد: در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ تا کنون ۳۷۷ واحد تولیدی صنعتی معدنی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی افزود: از خردادماه امسال تاکنون در حدود ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۲۰۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است که ۶۲ واحد به ارزش حدود شش هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۱۴۰ واحد به ارزش حدود ۵۷۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان ابراز کرد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از هفت هزار میلیارد ریال به ۱۵ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی و زیربنایی چهار واحد تولیدی صنعتی استان بررسی شد.

تشنه دل افزود: از ابتدای تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در استان سمنان، مشکلات بیش از یک هزار و۳۰۰ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و در راستای رفع موانع موجود و پشتیبانی و مانع زدایی از واحدها دو هزار و ۸۰۰ مصوبه به تصویب اعضای کار گروه رسیده است.

کد خبر 5309701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha