۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

اربعین زمینه ساز شکل گیری تمدن اسلامی و ظهور است

اربعین زمینه ساز شکل گیری تمدن اسلامی و ظهور است

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) زمینه ساز شکل گیری تمدن اسلامی و ظهور است.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امام حسین (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح حکومت اسلامی از دست حاکم فاسد زمان خویش که حدود الهی را به صورت علنی زیر پا می‌گذاشتند قیام کردند.

وی افزود: امام حسین (ع) فرمودند هیچگاه با یزید بیعت نخواهم کرد و این ذلت را نخواهم پذیرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امام حسین (ع) به دلیل آنکه در راه خداوند متعال از جان خود، برادر، فرزندان و خانواده گذشت و تمام دارایی خود را فدا کرد از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

احمدی بیان کرد: به سبب جایگاه والا امام حسین (ع) نزد پروردگار، خداوند برای زیارت و حتی به زبان آوردن یک سلام برای امام حسین (ع) پاداش بسیاری قرار داده است.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین در کشور عراق، گفت: اربعین جلوه‌ای از شکوه نهضت عاشورا و محلی برای وحدت، همدلی و آماده سازی برای ظهور امام زمان (عج) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: اربعین نمونه‌ای از تمدن اسلامی است که در آن تمام ادیان و مذاهب حضور دارند و بدون هیچ مشکلی با یکدیگر ارتباط دارند.

احمدی افزود: از تمام زائران امام حسین (ع) و جاماندگان این سفر معرفت بخش می‌خواهیم دعا کنند تا در سال آینده با رفع بیماری کرونا افراد با خیال آسوده و بدون مشکل به کربلا معلی سفر کنند.

کد خبر 5313564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha