۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۲

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛

آمادگی ناوگان مسافربری کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائرین اربعین

آمادگی ناوگان مسافربری کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائرین اربعین

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آمادگی ناوگان مسافربری استان کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائرین اربعین در هنگام بازگشت به شهرهای خود خبر داد.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جهت پشتیبانی از مرز مهران و انتخاب استان کرمانشاه به عنوان نقطه عزیمت به استان‌های دیگر در ایام بازگشت زائران اربعین، ناوگان حمل و نقل مسافری استان با توان حداکثری آماده خدمت‌رسانی به زائران است.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر و برنامه ریزی های انجام شده هیچ مشکلی برای جابجایی زائرین اربعین حسینی وجود ندارد و تمامی مراجعین به پایانه مسافربری استان کرمانشاه می‌توانند در اثر وقت به استان‌های خود سفر کنند.

️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تیم‌ها گشت و کنترل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه نسبت به نظارت مضاعف و کنترل اتوبوس‌های اعزامی و ایمن بودن آنها در کنار صنوف و تشکل‌ها در راستای اجرای مطلوب طرح جابجایی زائرین اربعین حضور مستمر خواهند داشت.

کرمی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم و آماده سازی محیط در پایانه مرزی خسروی نیز انجام شده است که در صورت نیاز و اعلام ستاد اربعین این پایانه مرزی آماده خدمات رسانی به زائرین اربعین باشد.

کد خبر 5313919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha