۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۱

رئیس دفتر نمایندگی دیده‌بان شفافیت و عدالت استان بوشهر:

بهره‌گیری از روش‌های ایجابی اولویت دیده‌بان شفافیت و عدالت است

بهره‌گیری از روش‌های ایجابی اولویت دیده‌بان شفافیت و عدالت است

بوشهر- رئیس دفتر نمایندگی دیده‌بان شفافیت و عدالت استان بوشهر گفت: درراستای تحقق فرمان هشت ماده‌ای رهبرانقلاب درخصوص برخورد با مفاسداقتصادی، روش‌های ایجابی را دراولویت کارخود قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نجفی در گفتگو با خبرنگاران افزود: در نظر داریم در دیده‌بان شفافیت و عدالت استان بوشهر پیشگیری را در اولویت قرار داده و با ارائه پیشنهاد و راهکار به نهادهای مسئول به سوی شفافیت هرچه بیشتر در این نهادها گام برداشته و در نتیجه شاهد ارتقا شاخص عدالت باشیم.

رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت استان بوشهر مبارزه با فساد و شناسایی تخلفات را از جمله مطالبات اصلی جامعه دانست و اظهار داشت: آگاهی‌بخشی در خصوص مقابله با تخلفات در عرصه‌های گوناگون مورد توجه ویژه قرار دارد و در این مسیر به طور قطع باید حساب اشتباه و خیانت از هم جدا باشد.

علی نجفی از پایش وضعیت شفافیت و فساد، آموزش عمومی و تخصصی در امر شفافیت و مبارزه با فساد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی به عنوان مهم‌ترین برنامه‌ها دیده بان شفافیت و عدالت استان یاد کرد و گفت: این نهاد، دارای ۲۰ کارگروه تخصصی است که در تلاشیم با اولویت کارگروه‌های زمین و کشاورزی، گمرک، بندر، شهرداری، انرژی و پرونده‌های ویژه را با بهره‌مندی از توان داوطلبان متخصص فعال کنیم.

علی نجفی، امید حیدری، احمد دهاز، حمیدرضا رنود، عین الله علیپور، محمدصادق بحرانی و سامان نوذری اعضای هیأت مرکزی دفتر نمایندگی دیده بان شفافیت و عدالت در استان بوشهر هستند.

کد خبر 5319010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha