۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب پشت ریل ساری در دست اجرا است

عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب پشت ریل ساری در دست اجرا است

ساری- مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب پشت ریل ساری با اعتبار ۱۹۷ میلیارد ریال در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد برارزاده افزود: با اجرای عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب در منطقه پشت ریل شهر ساری پیش بینی می شود ۲۴۰۰ نفر از مزایای این پروژه بهداشتی تا پایان امسال بهره مند شوند.

برارزاده با اشاره به اهمیت مسائل زیست محیطی و منابع آبی با اجرای شبکه های جمع آوری فاضلاب در سطح استان مازندران اظهار داشت: عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب پشت ریل شهر ساری با اعتباری بالغ بر ۱۹۷ میلیارد ریال با لوله گذاری سه هزا رو ۹۶۰ متر و احداث ۱۲۲ عدد منهول در دست اجراست.

وی از ۴۰۰ متر لوله گذاری انجام شده از ابتدای امسال تاکنون در این منطقه خبر داد و افزود: در مجموع ۱۹۵۰ متر لوله گذاری شبکه فاضلاب در منطقه پشت ریل ساری انجام شده که آماده نصب انشعابات و ارائه خدمات به مشترکین هستیم.

مدیر عامل شرکت آبفا مازندران همچنین با اشاره به بازدید از پروژه فاضلاب شهری نوشهر، هدایت و جمع آوری فاضلاب را در راستای ارتقای سطح بهداشت عمومی جامعه و جلوگیری از آلودگی منابع آبی بیان کرد و گفت: عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب نوشهر با ۳ هزار متر لوله گذاری و احداث ۶۰ عدد منهول با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال طی ۱۲ ماه شروع شده که تاکنون ۱۶۲۰ متر لوله گذاری در شهر نوشهر انجام شده است.

برارزاده با اشاره به شروع عملیات اجرایی لوله گذاری فاضلاب در بلوار سعدی نوشهر اظهار داشت: ۶۰۰ متر لوله گذاری فاضلاب در این بلوار انجام خواهد شد که همزمان آماده نصب انشعابات برای مشترکین و ارائه خدمات به آنها هستیم.

وی جمعیت بهره مند از اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در سالجاری را ۶۰۰ خانوار اعلام کرد و افزود: در سال جدید لوله های فاضلاب از جنس کاروگیت با قطر ۴۰۰ میلیمتر و به صورت کار درشب با حساسیت بالا در حال انجام است.

کد خبر 6119322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha