مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات:

شاهد هم‌افزایی خوبی در فضای راهبردی بین تشکل‌های دینی کشور هستیم

شاهد هم‌افزایی خوبی در فضای راهبردی بین تشکل‌های دینی کشور هستیم

مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: هماهنگی و هم‌افزایی خوبی در فضای راهبردی کشور بین تشکل‌های دینی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مجید باباخانی «مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی» در مورد تعامل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات با دیگر تشکل‌های دینی در سطح کشور اظهار داشت: خوشبختانه با فعالیت‌هایی که انجام شده شاهد تعامل خوبی با سایر هیئات دینی کشور هستیم. این در حالی است که فلسفه تأسیس شورای هماهنگی تشکل‌های دینی نیز بر همین اساس بوده است. لذا هماهنگی‌ها و هم‌افزایی خوبی را در فضای راهبردی شاهد هستیم.

وی در پاسخ به ثمرات تشکیل «شورای عالی ستایشگری در استان‌ها» بابیان اینکه باید شورای عالی ستایشگری در استان‌ها، نقش محوری داشته باشد از نقش اجرایی و میدانی «کانون مداحان کشور» در این زمینه خبر داد و گفت: این شورا که برگرفته از جمعی از پیشکسوتان امور ستایشگری است بیشتر هدایت کلی در این زمینه را بر عهده دارد و تلاش می‌کند تا اختلافات پیش‌آمده در هیئات را برطرف سازد و مصداق این امر، استان‌هایی هستند که این شورا در آنان تأسیس‌شده است.

حجت‌الاسلام باباخانی با اشاره به شعار «ما نسل به نسل در پناهت هستیم» تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، کارهای بسیار زیادی در ذیل این شعار انجام داده است که طراحی تیزرها، محتواها و پوسترها از جمله بخشی از این کارها بوده است. ضمن اینکه ما با تأکید بر این شعار، تلاش کردیم تا بستری را فراهم کنیم تا این تولیدات به‌ویژه در مورد مباحث «خانواده» و «تربیت نسل‌ها» مورد استفاده بهتری قرار بگیرند و به همین منظور، جلسات متعددی را با شبکه‌های تلویزیونی در سطح ملی و در سطح استانی برگزار کردیم.

مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان ضمن قدردانی از تمامی کسانی که در امر مواسات و مباحث تربیت نسل‌ها همکاری داشتند اذعان کرد: اگرچه آن طوری که شایسته این دستگاه بوده نتوانستیم خدمت کنیم اما امیدواریم با یاری و دستگیری سید الشهدا علیهم‌السلام، خدمتگزار لایقی در امور مذهبی و دینی مردم باشیم.

کد خبر 5323111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha