۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴

آخوندی:

اعضای شورای شهر به دنبال سهم خواهی نیستند

اعضای شورای شهر به دنبال سهم خواهی نیستند

عضو شورای شهر تهران نسبت به انتشار برخی اخبار درباره وجود درگیری میان اعضای شورای شهر انتقاد کرد و گفت: اعضا دنبال سهم خواهی نیست و انتشار این اخبار با هدف خاصی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اینکه هدف اصلی شورای ششم خدمت خالصانه و بی منت به مردمی است که از عملکرد عمدتاً سیاسی دوره قبل ناراضی هستند، و انتظار عملکرد دارند، گفت: در این میان شاهدیم که برخی از رسانه‌هایی که اهداف خاص و سیاسی دارند با هدف مشغول کردن مدیریت شهری اقدام به نشر اخبار کذبی با هدف مشخص می‌کنند. وقتی در پایان دوره مدیریت شهری گذشته برای خط خطی کردن کاغذ به نام طرح پول‌هایی جا به جا شده، این پول‌ها برای همین روزها نگه داشته شده بود.

وی ادامه داد: خبرهایی منتشر شده درباره حاشیه و درگیری مدیرت شهری که همه می‌دانند دروغ است اما خواستم بر این نکته تاکید کنم که طبعاً نظرات کارشناسی و اختلاف نظر و بحث‌های جدی وجود داشته باشد اما به معنی اختلاف و درگیری نیست.

آخوندی افزود: منشأ انتشار این اخبار مشخص است.

وی درباره انتصابات هم ممکن است نظرات مختلفی وجود داشته باشد شورا شهردار را انتخاب کرده و ممکن است ده‌ها انتصاب داشته باشد، قرار نیست که زاکانی برای هر انتصابی با تک تک اعضا مشورت کند. حتماً اعضا نظراتی دارند من هم ممکن است انتقاداتی داشته باشم که در جلسات خصوصی منتقل می‌کنم.

این عضو شورای شهر گفت: من هم با برخی انتصابات موافق نبوده‌ام اما از انتصابات خوب بدنه شهرداری تشکر می‌کنم و نکات لازم را منتقل می‌کنم و اعضا دنبال سهم خواهی نیست و انتشار این اخبار با هدف خاصی است.

کد خبر 5331193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha