۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۳

نماینده رشت و خمام در مجلس تأکید کرد؛

لزوم بهره گیری از ظرفیت کمیسیون آموزش مجلس برای حل چالش های گیلان

لزوم بهره گیری از ظرفیت کمیسیون آموزش مجلس برای حل چالش های گیلان

رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس گفت: از ظرفیت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای حل چالش های پسماند و زباله و تالاب انزلی در گیلان استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا احمدی صبح پنج شنبه در دیدار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امنیت و آسایش خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم، افزود: کمیسیون آموزش و تحقیقات از کمیسیون‌های مؤثر در مجلس محسوب می‌شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس به نزدیک بودن فصل بودجه ریزی اشاره کرد و گفت: مشکلات زیادی در حوزه آموزش استان گیلان داریم که باید در صدد رفع آن اقدام کنیم.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس کمک به حوزه دانشگاه و استفاده از نظرات اعضای کمیسیون آموزش در این زمینه را لازم دانست و افزود: امیدواریم این سفر برای گیلان به ویژه حوزه آموزش استان پر خیر و برکت باشد.

احمدی در ادامه با اشاره به برخی چالش‌ها و مشکلات در استان گیلان به ویژه شهرستان رشت، اضافه کرد: پسماند، رودخانه‌های گوهررود و زرجوب و تالاب انزلی امروز با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در حل این چالش‌ها، گفت: انتظار می‌رود بتوانیم با افزایش همکاری‌ها با این کمیسیون گام‌های مثبتی در این زمینه برداریم.

کد خبر 5332977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha