۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۹

مدیرعامل فولادمبارکه:

شهید رئیسی از شخصیت‌های صدیق، مومن و خدوم کشور بود

شهید رئیسی از شخصیت‌های صدیق، مومن و خدوم کشور بود

اصفهان - مدیرعامل فولاد مبارکه گفت:شهید رئیسی از شخصیت‌های صدیق، مؤمن و خَدوم کشورمان بود که تاریخچه خدمات ارزشمند و مسوولیت‌های خطیری که بر عهده داشت کارنامه‌ای درخشان از خود به جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در پی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و همراهان وی پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است...

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

با دریغ و تأسف فراوان، خبر شهادت یار دیرین انقلاب و خادم مخلص و متعهد به مردم و آرمان‌های انقلاب عزیزمان، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید کشورمان در حین حضور در میدان جهاد خدمت، موجی از اندوه و غم برای ملت شریف ایران و همه دلسوزان کشورمان را موجب شد.

آن شهید بزرگوار از شخصیت‌های صدیق، مؤمن و خَدوم کشورمان بود که تاریخچه خدمات ارزشمند و مسوولیت‌های خطیری که بر عهده داشتند کارنامه‌ای درخشان از حضور مؤثر، فداکارانه و دلسوزانه در مسیر پر پیچ و خم انقلاب اسلامی ایران طی بیش از چهار دهه گذشته را به یادگار گذاشته است.

کارکنان فولادمبارکه طی بازدید موسع آن فقید سعید از این شرکت، شاهد پیگیری دغدغه مندانه و تلاش وافر وی برای رفع موانع تولید و صنعت کشورمان و محبت بی دریغشان به کارگران بخش‌های مختلف این شرکت بودند و اینجانب نیز در جلساتی که در محضر وی برگزار شد شاهد تأکیدات مکرر در زمینه رفع موانع موجود و رونق بخشی به جریان تولید در کشور بودم.

اینجانب به نمایندگی از فعالان جبهه صنعت در فولاد مبارکه اصفهان شهادت رئیس جمهور خدمتگزار کشورمان و همراهان وی به ویژه حضرت آیت الله آل‌هاشم امام جمعه محبوب تبریز، مرحوم دکترحسین امیرعبداللهیان وزیر کاردان امور خارجه و مرحوم دکتر مالک رحمتی استاندار تلاشگر آذربایجان شرقی را به رهبری معظم انقلاب اسلامی و آحاد ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای خانواده محترم ایشان صبر جمیل مسئلت دارم.

بدون شک مردم فهیم کشورمان تا همیشه تاریخ قدردان زحمات بی دریغ و خدمت صادقانه ایشان خواهند بود و به راستی شهادت پاداشی شایسته برای خدمتگزاران صدیق و اجری در خور برای تلاش بی وقفه ایشان است.

ان شاء‌الله که با امام شهیدان و اجداد طاهرینشان محشور شوند.

محمدیاسر طیب نیا

مدیرعامل فولاد مبارکه»

کد خبر 6114987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha