۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴

به بهانه سفر رئیس جمهور مطرح شد؛

مردم بیله‌سوار دغدغه جدی اشتغال پایدار دارند

مردم بیله‌سوار دغدغه جدی اشتغال پایدار دارند

بیله‌سوار - امام جمعه شهرستان بیله سوار خواستار رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه مرزی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر اردبیل، حجت الاسلام جابر عزیزی بعد از ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز عبادی_سیاسی جمعه با قدردانی از سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشور به استان اردبیل اظهار کرد: انتظار مردم محروم و مظلوم شهرستان مرزی بیله سوار از رئیس جمهورشان در این سفر، کلنگ زنی منطقه آزاد تجاری استان اردبیل با مرکزیت این شهرستان است.

وی با بیان اینکه مشکل عمده این خطه مرزی با ایجاد منطقه آزاد تجاری حل می‌شود و مردم مظلوم و غیور این دیار کهن از محرومیت چند ساله بیرون می آیند، بیان کرد: مسائل شهری، روستایی، عشایری، کشاورزی و راه‌های مواصلاتی از عمده مشکلات این منطقه برشمرد.

خطیب جمعه شهرستان بیله سوار با اشاره به راهکارهای توسعه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: مردم بیله سوار بیشترین رأی را به آیت الله رئیسی نسبت به سایر نقاط استان اردبیل داده اند و انتظار مردم این منطقه از رئیس جمهور خود و و هیئت محترم دولت تسریع در حل تمام مشکلات این منطقه است‌.

امام جمعه بیله سوار همچنین با تبریک هفته وحدت و با اشاره به آغاز هفته گرامی داشت تربیت بدنی، این هفته را به تمامی پرسنل، ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان بیله سوار تبریک گفت و از زحمات مسئولان امر تربیت بدنی در این شهرستان قدردانی کرد.

کد خبر 5333653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha