۴ آبان ۱۴۰۰، ۹:۲۱

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

️راه اندازی ۲ پایگاه سیار واکسیناسیون در کرمانشاه

️راه اندازی ۲ پایگاه سیار واکسیناسیون در کرمانشاه

کرمانشاه- معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از راه اندازی ۲ پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا در شهر کرمانشاه خبر داد.

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای توسعه فرایند واکسیناسیون در کرمانشاه ۲ پایگاه سیار واکسیناسیون که شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موبایل کلینیک سیار است راه اندازی شد.

وی افزود: پایگاه‌های سیار واکسیناسیون کرونا جهت تسریع در انجام واکسیناسیون و رفاه حال مردم در مناطقی از شهر کرمانشاه مستقر می‌شود و مردم می‌توانند جهت تزریق واکسن به این پایگاه‌ها مراجعه نمایند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: فرایند واکسیناسیون در استان کرمانشاه به خوبی در حال انجام بوده و انواع مختلف واکسن کرونا شامل آسترازنکا، سینوفارم، برکت و پاستوکووک برای تزریق به اندازه کافی در استان کرمانشاه وجود دارد.

شکیبا بیان کرد: ۷۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان کرمانشاه در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند و ۶۷ درصد جمعیت سنین ۱۲ الی ۱۸ سال که عمدتاً دانش آموزان هستند دز نخست را دریافت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و همچنین پرهیز از دورهمی‌ها و شرکت در مجالس عروسی و عزا در پیشگیری از آغاز پیک ششم کرونا و کنترل این ویروس منحوس کمک بسیاری می‌کند.

گفتنی است، بر اساس اعلام وزارت بهداشت چهار شهرستان در وضعیت قرمز، هفت شهرستان در وضعیت نارنجی و سه شهرستان در وضعیت زرد کرونایی در استان کرمانشاه قرار دارند.

کد خبر 5336054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha