۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

واکسیناسیون عمومی در پیشگیری از موج جدید کرونا ضروری است

واکسیناسیون عمومی در پیشگیری از موج جدید کرونا ضروری است

کرمانشاه- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اهمیت واکسیناسیون کرونا در استان، گفت: واکسیناسیون عمومی در پیشگیری از موج جدید کرونا ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شکیبا صبح امروز در نشست معاونت بهداشتی استان کرمانشاه اظهار کرد: هدف از تشکیل این گونه جلسات تسریع در تزریق و ارتقای پوشش واکسیناسیون و تأمین سلامت مردم استان کرمانشاه است.

وی افزود: تقسیم بندی شهرستان‌های استان کرمانشاه و اعزام کارشناسان فنی از حوزه معاونت بهداشتی جهت آسیب شناسی، راهنمایی و مشاوره در ارتقای میزان پوشش واکسیناسیون بسیار مهم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تزریق نکردن واکسن کرونا مفهومی ندارد زیرا با نزدن واکسن علاوه بر اینکه جان خود شخص به خطر می‌افتد، دیگران هم در معرض خطر ابتلاء به بیماری قرار می‌گیرند پس واکسیناسیون کرونا یک مسئولیت اجتماعی است.

شکیبا بیان کرد: از مردم استان کرمانشاه تقاضا داریم هر چه سریع‌تر برای تزریق واکسن کرونا به مراکز تجمیعی، سایت خودرویی و ایستگاه‌های سیار واکسیناسیون مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند تا در موج بعدی شاهد از دست دادن عزیزان دیگری نباشیم.

وی تاکید کرد: برای تأثیر گذاری بیشتر و در امان ماندن از بیماری کرونا لازم و ضروری است که دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی دست‌ها رعایت شود.

کد خبر 5338420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha