۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۳۷

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی:

مسائل و مشکلات دشت ورامین با رئیس جمهور مطرح شد

مسائل و مشکلات دشت ورامین با رئیس جمهور مطرح شد

تهران- نماینده مردم شهرستانهای ورامین،‌پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از دیدار با رییس جمهور خبر داد و گفت: در این دیدار مسائل و مشکلات دشت ورامین با رئیس جمهور در میان گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار با رئیس جمهور اظهار داشت: صبح امروز پنجشنبه ششم آبان ماه به اتفاق مجمع نمایندگان استان تهران و استاندار تهران با رئیس جمهور کشورمان دیدار کردم.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار مهمترین موضوعات، مشکلات و مطالبات مردم دیار پانزده خرداد، مطرح شد گفت: از رئیس جمهور خواستم نسبت به مطالبات مردم خطه پانزده خرداد عنایت لازم را داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در خصوص مهمترین مسائل و مشکلاتی که در این دیدار بیان شد عنوان داشت: اجرای پروژه متروی تهران به ورامین و پیشوا با توجه به گذشت ۱۵ سال از تصویب آن در دولت و تسریع در احداث زیرگذرهای مسیر راه آهن، احداث بیمارستان در پیشوا با توجه به جمعیت ۱۵۰ هزار نفری این شهرستان، ایجاد و استقرار صدا و سیما در دیار پانزده خرداد، افزایش حقابه کشاورزان از سد ماملو و تأمین نهاده‌های دامی و کشاورزی، تسریع در احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرهای ورامین و قرچک، ضرورت ایجاد پایانه صادراتی محصولات دامی و کشاورزی در منطقه، تسریع در ساخت جاده کاشان به ورامین و احیای آزادراه تهران به پیشوا و اتصال آن به محور قم، گرمسار از موارد مطروحه بود.

نوش‌آبادی در ادامه اظهار داشت: در این دیدار از آیت الله رئیسی برای سفر به شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا دعوت کردم که رئیس جمهور قول دادند در اسرع وقت این سفر انجام خواهد شد.

کد خبر 5338169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha